Mihajlović: Niko ne ograničava državu da razvija Aerodrom “Konstantin Veliki”

Ostavite komentar


  1. Pa sto se niste uhvatili za MIN i EI da ulazete, nego za aerodrom. Usput zasto radnicima tih firmi i veteranima ne isplatite dugovanja?

    1. Mogli su da se uhvate za Goricu, bilo koju drugu firmu koja radi sa gubitkom, ali nisu znali ni beogradskim aerodromom da upravljaju, pa će još manje umeti od neprofitabilne perspektivne firme da naprave profitabilnu. Sa druge strane, da njenim stranačkim kolegama koje su radile na razvoju aerodroma, dvojac Avramović-Đurđanović, daš Puteve Srbije oni bi od gubitaša napravili profitabilnu firmu. Činjenica je da onaj ko ume da organizuje posao biće uspešan gde god ga baciš, onaj ko ne ume biće bahat i demonstriraće silu, kao što trenutno demonstriraju nad nišlijama i niškim aerodromom.

  2. ova vlada samo pravi stetne ugovore ako nije daj taj ugovor objavi javno a ne da je tajna

  3. Ako ste nedposobni da vidite bg aerodrom pa ste dali pod koncesiju,kako mislite da vodite neki lokalni aerodrom?A taj isti manji vec posluje uspesno!

  4. Iz Niskog aerodroma mozete da letite po celoj Evropi za 20e a sa Beogradskog za 100+.Pa vi vidite koliko para drzava krade

  5. Trebalo je da se na vreme usaglsi sa predsednikom AV jer je on zimus rekao nesto sasvi suportno. Dakle nisu prvi put uhvaceni u masnim lazima.

  6. Koja komendija! Znači po gospođi ministarki država mora da preuzme vlasništvo nad aerodromom da bi mogla ulaže u njega!? Čije ili koje pare? Znači li to da su građani koji gravitiraju tom aerodromu iuplaćuju u budžet, malomni? Avakvo podcenjivanje je nepojmljivo! Ona zna bolje sa našim parama, sačuvaj bože!

  7. Postavljam pitanje: Šta je razlog da država ne može da ulaže u razvoj aerodroma ako on ostane u vlasništvu grada Niša. Valjda je i tada aerodrom državna svojina.

  8. Gospodja ministarka;
    vi imate obavezu a ocigledno ne osecate potrebu da pravdate gradjanima ove zemlje sve svoje postupke , a sto se tice pravdanja koncesionarima ocigledno je da osecate potrebu mada ne bi trebalo da imate obavezu.

  9. Kako vas vise nije sramota, ako ste ukrali glasove, ne mozete uzeti i dusu Nisu, niskom stanovnistvu, Nisu koji je vas branio za vreme rata 1999god. Nisu koji je dusa Srbije, koju vi gazite ,i ponizavate samo neznam do kada,
    Mi smo bili inicijatori i smene Milosevica ,on je bio mala beba vase lopolu….

  10. Ako je tačna izava pomoćnika ministarke građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture zaduženog za vazdušni saobraćaj Zorana Ilića, da je Vinci Airports, da bi dao ponudu za koncesiju zahtevao, da u radijusu od 230 km. vazdušne linije od aerodroma Nikola Tesla drugi aerodromi u Srbiji ne mogu da imaju promet od preko milion putnika godišnje, očigledno je, da su nadležni sa Vinci Airports vodili tajne pregovore koji nisu bili poznati drugim kandidatima za koncesionara. Zato neće biti ništa neobično da uskoro na videlo izađu još neke trenutno skrivene podrobnosti Ugovora o koncesiji. Tu pre svega mislim na činjenicu, da će Vinci Airports unapred platiti 501 milion € za aerodrom Nikola Tesla koji je u trenutku davanja ponuda imao 5 miliona putnika godišnje, dok je kao kandidat za koncesiju aerodroma Zagreb, koji je u trenutku davanja ponuda imao 2,3 miliona putnika godišnje, ispao u prvom krugu, a koncesiju je dobio ZAIC koji je unapred platio samo 2 miliona €, pa je očigledna nesrazmera iznosa novca koji ta dva koncesionara plaćaju unapred.. Pored toga, ako bi Vinci Airports prilikom preuzimanja aerodroma Nikola Tesla stvarno platio 501 milion €, trebaće da prođe najmanje 9-10 godina da kroz dobit povrati sav taj novac, a da pri tome za svo to vreme; 9-10 godina, ništa ne zaradi. Zato me neće iznenaditi, ako 80% tog novca, oko 400 miliona € završi na računu Airbas-a u Tuluzu, a za nove avione Air Serbia. A ne bi me iznenadilo ni da za 3-4 godine, a možda i ranije doznamo da je Vinci Airports ustvari kupio aerodrom Nikola Tesla. Naime, Vinci Airports je hteo da kupi i aerodrom Ljubljana, ali je dao za skoro 100 miliona € nižu ponudu nego Fraport koji je 97,99% akcija aerodroma Ljubljana platio 234,4 miliona €. Kako je aerodrom Ljubljana po svim ekonomskim i fizičkim pokazateljima za oko 3,2 puta manji od aerodroma Nikola Tesla, nije težko izračunati da je vrednost aerodroma Nikola Tesla 730-750 miliona €. Dakle, Vinci Airports unapred plaća 2/3 vrednosti aerodroma koga preuzima u koncesiju na 25 godina.

  11. Ova zena ne govori istinu, vec ono drugo. Zamajava narod i iznosi neke nebuloze. Pitamse zasto niste stavili udaljenost 185 km nego bas 230 koliko je do Nisa od Bubanj Potoka.Ovo je sve jasno ko suza, rasprodaja Srbije tece brze nego sto smo mogli i zamisliti.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 27. i 28. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Milan Stanković - SevdahBaby

Danas je verovatno poslednji bastion profesionalnog novinarstva u Srbiji.