Mihajlović: Niški aerodrom beleži gubitke

Ostavite komentar


  1. Stvarno, pa ces ti da nam sredis aeorodrom da bude u plusu? Kao sto radis koridor 200 godina.

    1. Da li su Putevi Srbije solventni? Kako stojimo sa Institutom za puteve? Dobija li CIP, u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, poslove putem tendera ili se tenderi zaobilaze? Šta je Grdeličkom klisurom, koliko su para tu spiskali zbog loše revizije projekta ili lošeg nadzora, a realno zbog neprofesionalnog rada zaposlenih u javnom preduzeću Koridori Srbije preko kojeg država investira u puteve? Jasno je nama da sve što je pod ingerencijom ministarstva građevine, saobraćaja i infrastrukture funkcioniše kao Srpska železnica. Ups, pa i to je pod dirigentskom palicom Mihajlovićke. Da sam na njenom mestu podnela bih neopozivu ostavku, a niški aerodrom zaboravila. Čak i da aerodrom nije ostvario planirani prihod, to ne znači da nije solvetan, a činjenica je da prepucavanje na realaciji alave vlade i nezadvoljnih nišlija nanosi štetu aerodromu, pa bih zamolila alavu ministarku da zaboravi na niški aerodrom. Nije zdravo da nišlije krenu u analizu rada državnih preduzeća, ministarstva građevine, infrastrukture i saobraćaja, da proverimo gde je sve zaobiđen Zakon o javnim nabavkama, kako funkcioniše nadzor, pa da proverimo šta nam radi gradonačelnik, njegov zamenik, većnici, kako se raducka u gradskim preduzećima koja posluju sa gubitkom, a čije direktore beograđani ne prozivaju, za razliku od uspešnog dvojca koji je postavio aerodrom na noge…

  2. Au kakva je avetna napuderisana. Pa ti ćeš doneti zaradu sigurno, za sve si stručna ko i tvoj avav.

  3. Gospoja ministarka, ostavi ti mali Niški aerodrom i Nišlije na miru. Da vidimo kako je sa krupnim letačkim „poduhvatima“ tvoga šefa? Šta bi sa Beogradskim aerodromom? Dobro poslovao al’ ga pokloniste Francuzima? Ne umete na upravljate velikim aerodromom, pa vam se ‘oće da drpite niški aerodrom pa da zaposlite vaše „radnike“ sa BG aerodroma koje Francuzi otpisaše kao nepotreban i nekvalifikovan višak.A, ima nešto i od onoga što glasi: „A, gde sam tu ja?“ A, šta bi sa veeeliiikiiim epohalnim prijektom imenom Air Serbia? Onolika samohvalisava galama, a sad – muk. Koliko stotina kilograma evra ste spiskali u taj vaš „poslovni“ „projekat“? Etihad (suvlasnik srspke aviokompanije) najurio menadžera Džemsa Hogana, kreatora neuspešne strategije ulaska u posrnule evropske avio-kompanije, a direktor Dane Kordić utek’o još prošle godine. Air Serbia je već duže vreme na oštroj silaznoj putanji, uz velike gubitke koje pokrivaju državne subvencije, snižavanje kvaliteta usluga (bez hrane i pića u osnovnim tarifama) i tiho otkazivanje narudžbine 10 novih aviona Airbus A320NEO, koji su pre par godina gromoglasno najavljivani. A, kako su se samo svi slavodobitno šepurili na čelu sa glavnim keatorom srpske propasti, prepodobnog AV? E, sad zapelo oko niškog aerodroma i to posle katastrofalnih poslovnih brljotina. No, Nišlije se, na žalost nenarodne vlasti, ne zakopčavaju na leđa.

  4. Gospodja ministarka svakom svojom izjavom pokazuje da gradjane Srbije smatra retardiranima. Tako to izgleda iz njene tuzlanske vizije.

  5. Nije ni nemoguce da aerodrum posluje sa gubitkom. Ipak, treba provjeriti koji su razlozi. Manje putnika, lose poslovne odluke ili samo lose planiranje poslovanje (optimisticko planiranje). Drugo, ako je Vlada dala Novac aerodrumu to ne znaci da mora da ga preuzme. U Njemackoj je Vlada dala novac da spasi Commerzbanku. Za uzvrat je trazila mjesto u upravnom odboru i pravo glasa proporcionalno uplacenom novcu. To je sasvim logicno da drazva to trazi, ali ne da uzima kompletan aerodrum.

  6. Vidite, nislije, od neceg se mora poceti cistiti. A, mnogo se natalozilo bitangi i secikesa na nasim grbacama. Zato, istrajte. A, gospod(j)a nek razmisli, sve ima svoj pocetak, ali i kraj ..ili sto bi nas narod rekao: „Nicija nije ..“.

  7. Pošto je očigledno, da g-đa Mihajlović i dalje ne pravi razliku između novca koji u aerodrom Konstantin Veliki uloži država Srbija i novca koji u aerodrom uloži SMATSA, bilo bi dobro da je njen pomoćnik za vazdušni saobraćaj malo poduči o organizaciji vazdušnog saobraćaja u Srbiji. Inače, SMATSA će u izgradnju Kontrolnog tornja aerodroma Konstantin Veliki uložiti oko 5,5 miliona € i taj novac nema nikakve veze sa Budžetom Srbije, htela to g-đa Mihajlović ili ne. Imajući u vidu da je preko aerodroma Konstantin Veliki u prvih pet meseci 2018. putovalo 145.067 putnika, odnosno za 16,1 % više nego u istom periodu prošle, 2017. godine, baš me zanima koliki je taj »gubitak« koga u svojoj izjavi pominje g-đa Mihajlović. Ili će se možda i ta njena izjava o »gubitku« priključiti izjavama o »niskim tunelima« i »neravnom betonu u tunelima«, a posebna priča je sa njenom izjavom »kombi od vrata do vrata, pa to nigde nema«. Ima i to u EU. Naime, firma GoOpti koja je prošle godine prevezla milionitog putnika ima prevoz »od vrata do vrata« u pet država EU; Slovenija, Italija, Austrija, Hrvatska i Mađarska.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. avgust 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Jelena Glušac, novinarka

Danas je važnije nego ikada braniti slobodu govora i kritičke misli. Zato čitam Danas.