Mihajlović: Obnova najvažnijih pruga u narednih pet godina

Ostavite komentar


  1. Ovo sam vec cuo pre 6 godina, kada su trazili kredite pa uzeli kineske i ruske kredite za obnovu zeleznice i spiskali pare u neke projekte, makete, reklame, ruckove, sendvice itd
    Gde je ta obnovljena pruga?
    na zapadu vec 15 godina vozovi idu 330kms a ona najavljuje da cemo mi za 5 god. imati voz koji ide cak 200kms.

  2. šteta, taman sam mislio da mi najlakše zbrisati vozom preko, kad eto ti, u okruženju nemaju brze pruge.
    Tja, kakve sam ti sreće…

  3. Posto doticna ministarka nikada nije radila na zeleznici a postavila sve same neznalice za rukovodioce, naravno da niko nema pojma da nije samo vazno rekonstruisati pruge nego i vozni park. Koji ce to vagoni trcati (strucni izraz da ih naucim) tim obnovljenim prugama kad ih ZS imaju samo 20-tak koji su uopste u voznom stanju i to vecinom samo do 120 km/h sa izuzetkom nekoliko do 160 km/h? To uvek mora sinhronizovano da se radi – infrastruktura i vozni park! Ukinusmo skoro sve medunarodne vozove i ostadosmo na 6 pari dnevno – jadno!

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

23. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Slobodan Georgiev, novinar

Danas čitam od prvog broja. Kada se pojavio ’97. posle protesta izgledao je kao nešto što nam treba i ostao je tu sve ove godine.