Mihajlović poručila Lidlu: Žene u Srbiji se ne vrednuju kao roba

Ostavite komentar


  1. Drugim rečima ministarka im želi dobrodošlicu u kartel, budite kao i ostali i sve će biti uredu (niske plate radnicima visoke cene potrošačima)

  2. Sad odmah po starom obicaju ujeda, a ni jedne jedine reci i reakcije u vezi premijerke. Ah da, nju ne smatra kao zemu !!! Ili?

  3. Zorana pokušava da sebe ustoliči na mesto Političkog Komesara SNS, pa koristi već oprobane metode “uzdizanja” iznad partijskih interesa zarad “opšteg dobra” naroda. Po principu, “ne radim ja ovo zbog sebe, nego zbog vas narode moj”.

  4. kakvo glupo objašnjenje Lidla. kad su tako pametni što nisu onda napisali visoka vrednost i nizak trošak, na primer?

    1. Lidl UVEK ima kampamju da ima najbolji odnos niskih cena proizvoda i visokog kvaliteta istih. I NIKOME nije palo na pamet da to povezuje sa politickom korektnoscu. Tako da je njihovo objasnjenje potpuno tacno, a glup je ovakav neodmeren komentar. Uostalom, zar ne bi bilo smesno da stave visoku zenu i niskog muskarca? Ipak su muskarci u proseku visi, svidjalo se to nama zenama ili ne.

      1. Sve je to lepo ali su očigledno pokazali visokog muškarca i nisku ženu u odnosu na njega. A na nju se odnosi cena. To nema veze sa rodovima u srpskom. Treba priznati totalno loša kampanja od toga ko je osmislio i od onog ko je dozvolio.

  5. Много је горе што немају у реклами ни једно једино слово званичног српског језика.

  6. Ti si nasla da ucis giganta kakav je Lidl o nacinu na koji ce se reklamirati!? Mogu oni i bez Srbije,zato cuti i zvizdi! Nazalost su i zene i muskarci u ovoj zemlji iz godine u godinu sve jeftiniji.

  7. Нисам веровао да ће доћи дан да се бар у нечем сложим са Зоком Коридорком. Јесте ова кампања је одвратна до бола! Никад у Лидл…
    Само ми није јасно да нико од оних који су „позивали“ ове Немце у Србију, није био упознат са дивљим сексизмом њиховог маркетинга, који већ годинама згражава чак и оне који се „поносе“ изогинијом!

  8. Ova kvazi-zastitnica prava zena bi trebalo da se osvrne iza sebe i vidi kakvu je pustinju ostavila u svim ministarstvima u kojim je bila ministar, jer je za to bila, a i dalje je , debelo placena. Tamo je nemilosrdno proganjala zene kad joj nisu bile po volji. Ono sto pokusava da se predstavi kao humanista i zastitnica zena sluzi kao dimna zavesa za nesposobnost da resava ogromne probleme na svom poslu (ministarstvu). Koridori su valjda prioritet pa neka pomogne oko onog legendardnog zastitnog zida u Grdelici (makar malterisuci), kako bi se dokazala vrhovnom.

  9. Ej nasla ta preletacica debela da ujeda Lidl. Koji je ina autoritrt kad u svom poslu totalno je pdbacila. Svetski rekorder u divljoj gradnji. Svecano otvara 5 puta 2 km nezavrsenog puta.
    I ja ne vidim da se vredja arpska zena tom reklamom sa lepom mladom devojkom inteligentnog izgleda nizeg rasta sto i jeste atraktivnije nego zoka bumbar.
    Niska cena znaci da je ta zena pametna i kupuje za nale pare kvalitetan vidoki kvalitet. Kako to sada ugrozava ugled srpskih zena? Zar treba sve da stavljsju kile sminke i ne pitaju za cenu ?
    Dajte pedalirajte ovog mediokriteta vec jednom kod belog preletaca zajodno sa Vulinom jos jednim ekspertom za sve i svasta tj nista.

  10. Šta bi sa gospođom iz ministarstva rada? Nju nije upozorila? Rekla mi im je jadna i bedna i pokazuje kakva smo banana od države. Takođe pokazuje kako postoje dvostruki aršini

  11. Pa gde ste sve vi zene da se javite kad se u svakoj drugoj reklami muskarci omalovazavaju kako ne znaju ni prasak da kupe, kako ne znaju ni kokice da ispeku. Skoro je bila jedna reklama za neku banku gde je jedna zena uspela da pretuce pola tuceta muskog obezbedjenja i to je sve u redu…to je valjda simpaticno.
    Dosta sa dvostrukim standardima, vi ste gospodjo ministarka placeni vise od 50% od muske populacije!

  12. Očigledno se naša „najoznatija starleta“ po ponašanju i oblačenju a „izjave“ i da ne pominjem, našla itekako „povređena“ da je kao „žena jeftina“ iako je izmenjala već nekoliko „kapitalaca“ koji su joj poslužili da postane „najpoznatija starleta“ Stradije

  13. Жене у Србији нису роба, оне су у Србији џак за ударање.
    Осим тога намера рекламе је сасвим јасна, у томе нема ништа увредљиво, тумачити је на начин како то чини министарка је имбецилно.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

25. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ana Ćurčin, muzičarka

Danas predstavlja pokušaj objektivnosti i relavantnosti prema nekakvoj istini koja bi trebalo da bude jedna vodilja kada je žurnalistika u pitanju.