Mihajlović: Postoje problemi na svim deonicama

* Ministarstvo građevinarstva formiralo radne grupe kako bi utvrdilo gde će biti dovedene nove firme da pomognu izgradnju, a gde će se raskidati ugovori
Ministarka građevinarstva traži da tužilaštvo pomogne i utvrdi kako je radni dokument dospeo u javnost

Ostavite komentar


  1. Teško čovek može da svari ovakve izjave gospođe ministarkem, "ne želi da polemiše sa Velimirom Ilićem, koji je….. jer je od toga važnije "da ova Vlada završava gotovo 100 kilometara novih autoputeva svake godine i da će tako nastaviti". Kakva neinventivnost, kakvo drsko ponašanje prema građanima Srbije! Pa gospođa je postala žrtva svoje narcisoidnosti pretvorivši se u papagaja koji već 5 godina ponavlja istu rečenicu uz obavezno …uvlačenje AV u!
    Znači kriv Velja koji je izneo istinu na videlo, zbog mene krađom dokumenata ili kako on veli, da ste mu ih vi vlastoručno dali računajući da će on nekog vama nedragog lika da načne a ne vas! A istina o koridorima nije istina jer je to što piše, pazi sad, "radna verzija"! Verovatno hoćete da kažete da ima i "neradna verzija" koja bi trebalo da se nama, građanima podastre u kojoj verovatno preovlađuje ".. biće samo što nije, za par godina, 2014, 15 , 16, 17, 18, 19, ……"
    Gospođo ministarka, moj vam je savet da se izvinite građanima i podnesete ostavku jer niste sposobni za posao koga ste se latili. Jer ako vas građani budu smenjivali verujte mi neće vam se sviđati, a sve na to liči!

  2. Sramota šta se i kako radi na izgradnji puteva.
    Imamo dva javna preduzeća koja bi trebalo da se bave poslom kontrole izgradnje ovih za sve u Srbiji, važnih projekata.To su "Putevi Srbije" i "Koridori Srbije".
    Nažalost ipak se dešavaju ovakvi propusti na izgradnji puteva.
    Koliko nas sve to dodatno košta?
    Angažovali smo strane kompanije.
    Domaće kompanije uklonili, stavili ih na "Crne Liste2, ili ih postavili kao podizvođače.
    Šta radi nadzor, gde su tu naši stručnjaci?
    Ko može da stane i da li može da se stane na put ovom nemaru ?

  3. Znaci i ovo je jedan od razloga sto Premier kuka o toboznjoj testkoj ili opasnoj situaciji u zemlji jer su se nad Srbijom nadvile crne grabljivice koje hoce da uniste i opljackaju zemlju.
    Glasali ste za radikale e sad uzivajte. Nije da je Bota bio dobar ali ovi su direktno primenili Pasiceve metode.

Ostavite komentar


Ekonomija

Infrastruktura železnice objavila dokumentaciju o rekonstrukciji pruge od Novog Sada do mađarske granice 9

Infrastruktura železnice objavila dokumentaciju o rekonstrukciji pruge od Novog Sada do mađarske granice

Rekonstrukcija pruge od Novog Sada do granice s Mađarskom finansijski je neisplativa investicija, ali je ekonomski opravdana. Bez ovog projekta, do 2050. bi se ovom deonicom prevozilo 1,57 miliona putnika godišnje dok bi rekonstrukcija donela 3,7 puta više putnika – tačnije 5,84 miliona. Takođe, i dnevni broj vozova bi bio gotovo dupliran, sa 26 bez rekonstrukcije na 48 nakon modernizacije.

Naslovna strana

Naslovna strana za 19. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Jelena Glušac, novinarka

Danas je važnije nego ikada braniti slobodu govora i kritičke misli. Zato čitam Danas.