Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović kazala je danas u Beloj Palanci na sastanku sa direktorima železničkih preduzeća da Srbija mnogo ulaže u železnički saobraćaj i da je neophodno da se dodatno obezbede pružni prelazi, kao i da je potrebno više raditi sa mladim mašinovođama.
„Vlada Srbije ulaže u železnički saobraćaj, jer želimo da gradjani dobiju železnicu kakvu zaslužuju. Tome u prilog govori i činjenica da realizujemo jedan od najvećih i najzahtevnijih projekata u ovom delu Evrope – brzu prugu od Beograda do Budimpešte, kao i da ćemo zaključno sa ovom godinom rekonstruisati oko 700 km regionalnih pruga“, rekla je Mihajlović.
Kako se navodi u saopštenju, na sastanku je istaknuto da radovi na rekonstrukciji brze pruge od Beograda do Budimpešte teku po utvrđenoj dinamici, na deonicama od Beograda do Stare Pazove i od Stare Pazove do Novog Sada, dok je za sledeću godinu planiran početak radova na trećoj deonici Novi Sad-Subotica.
Bilo je reči i o projektima rekonstrukcije regionalnih pruga, pre svega pruge Niš-Dimitrovgrad, ali i Požarevac-Majdanpek, Senta-Subotica, Markovac-Resavica i drugih.
Direktor „Srbija voza“ Jugoslav Jović rekao je da je zabeleženo povećanje broja putnika na pruzi Beograd-Valjevo za 46 odsto, a na pruzi Šabac-Loznica 16 odsto više putnika.
Izvršni direktor „Infrastruktura železnice Srbije“ Milan Maksimović rekao je da je u planu tog preduzeća i rekonstrukcija staničnih objekata i izgradnja i obezbeđenje putnih prelaza.
„Putevi Srbije najviše radili na održavanju puteva, a od ove godine biće investitori“
Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović kazala je danas, u okviru posete Pirotskom okrugu i Jugoistočnoj Srbiji, da su „Putevi Srbije“ do sada najviše radili održavanje puteva, a da će od ove godine biti investitori na najvećim infrastrukturnim projektima koje država pokreće, saopšteno je danas.
Mihajlović je nakon sastanka sa direktorom „Puteva Srbije“ Zoranom Drobnjakom kazala da se radi o infrastrukturnim projektima kao što je Moravski koridor, auto-putevima od Preljine do Požege, ali i Sremska Rača-Kuzmin, Ruma-Šabac i Šabac-Loznica.
„Radi se o 307 km novih auto-puteva u vrednosti od 2,4 milijarde evra. Pitanje vaših kapaciteta i spremnosti da realizujete ove i druge projekte od krucijalnog je značaja za novi investicioni ciklus i tu smo da radimo zajedno i da vam pomognemo“, poručila je Mihajlovićeva.
Direktor „Puteva Srbije“ Zoran Drobnjak rekao je da to preduzeće trenutno vodi projekte izgradnje Obilaznice oko Beograda, deonice Koridora 11 Surčin-Obrenovac i most na Ostružnici, te da se spremaju za novi investicioni ciklus.
„Putevi Srbije imaju mnogo posla, od rehabilitacije preko održavanja puteva do upravljanja investicijama. Pripremamo se i za nove projekte, pre svega nastavak izgradnje auto-puta ka Crnoj Gori od Preljine do Požege i izgradnju Moravskog koridora“, rekao je on.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.