Ono što se trenutno dešava u Ministarstvu građevinarstva nije čistka, ni lov na veštice, već pokušaj što bolje organizacije, kaže ministarka Zorana Mihajlović.

Ona je gostujući u Kažiprstu B92 rekla da to nije ni prvi ni poslednji put da žele da ostave prostor za nove, mlade, obrazovane ljude koji govore nekoliko jezika.

Ministarka je objasnila da kada kaže “nove mlade ljude” misli na one koji su već u Ministarstvu, a navela je primer da je mladić s prosekom 10 na FON-u, koji govori tri jezika, radio kao sekretar, a danas je u kabinetu.

Kada je reč o kašnjenju na Koridoru 11, Mihajlovićeva je navela da se utvrđuje ko je kriv za to što izgradnja deonice Ljig – Preljina kasni i dodala da će biti završena do kraja građevinske sezone.

“Odgovornost nije lov na veštice, moramo da znamo šta se desilo u komunikaciji”, rekla je ona.

Na pitanje kako nisu ranije znali za kašnjenje, s obzirom na to da je i 4. juna sa premijerom Aleksandrom Vučićem išla u obilazak i da se tada znalo da će biti “jedan od najlepših auto-puteva”, i da će imati cveće, ministarka kaže:

“Da, imaće cveće i biće najkvalitetniji. Informacije koje smo dobijali od Koridora i naše informacije sa terena nisu potpuno tačne. Očekujem od Radne grupe da utvrdi ko je tačno u tom lancu odgovoran, ne da bi rekli – on je odgovoran, kriv, lov na veštice, već da nikada više ne kasnimo ni jedan jedini dan”, rekla je ona.

“Po informacijama koje mi imamo, ja bih mogla da kažem Ljig – Preljina je otvorena deonica, a nije”, istakla je Mihajlovićeva.

Kako je rekla, od sada će svi biti dužni da pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću dostavljaju informacije, objašnjavajući da ni “Koridori”, ni “Putevi” nisu imali zakonsku obavezu da daju sve podatke koje se očekuju.

Mihajlovićeva je objasnila i kako je saznala da radovi kasne:

“Od radnika, ljudi su pisali i rekli da nije moguće da se stvari završe zbog problema u tunelima, koje su, nažalost, radili domaći podizvođači.”

Ona je objasnila da te domaće firme rade i u inostranstvu i da je to sledeće što će se regulisati, jer je nedopustivo da ovde rade sa starim mašinama, a negde drugde s novom mehanizacijom.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari