Radovi na Koridoru 10 su na samom kraju, izjavila je danas ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović, ističući da je ponosna na izvođača, podizvođače i radnike, na Koridore Srbije i Puteve Srbije, jer su pokazali kako može da se radi na najtežem gradilištu u Evropi.
Mihajlović je sa predsednikom Srbije Aleksandrom Vučićem obišla radove na izgradnji Koridora 10, gde su prisustvovali lansiranju nosača sa obe strane mosta Vrla, najdužeg mosta na južnom kraku Koridora 10, saopštilo je Ministarstvo građevinarstva.
Radovi na Koridoru 10 su na samom završetku, ali već sada možemo da se pohvalimo da ove godine na auto-putu kroz Srbiju imamo 12 miliona vozila više nego 2014. To nije zato što se neko odjednom setio da ide kroz Srbiju, već zbog toga što završamo sve projekte, rekla je Mihajlović.
Prema njenim rečima, auto-put kroz Srbiju danas je potpuno moderan, opremljen bežičnim internetom i punjačima za električne automobile.
Ona je rekla i da će sledeće godine moći da se prođe kompletnim Koridorom 10.
Vršilac dužnosti direktora Koridora Srbije Zoran Babić rekao je da je auto-put kroz Grdeličku klisuru najveći, najznačajniji i najzahtevniji infrastrukturni poduhvat u ovom delu Evrope.
Na trasi kroz Grdeličku klisuru, dugoj 26 kilometara, nalaze se dve velike petlje, Predejane i Vladičin Han, dva tunela – Manajle i Predejane, 14 kilometara potpornih zidova, 33 mosta, uključujući i most Vrla dug 645 metara, sa potpornim stubovima visokim 62 metra”, rekao je Babić.
Most Vrla nalazi se na deonici Tunel Manajle-Vladičin Han, dugoj šest kilometara, na kojoj kao glavni izvođač radove izvodi španski konzorcijum Azvi-Rubau, navodi se u saopštenju.
Mihajlović je prethodno sa Vučićem i ministrom trgovine, turizma i telekomunikacija Rasimom Ljajićem u Vladičinom Hanu prisustvovala polaganju kamena temeljca za izgradnju novih proizvodnih kapaciteta turskog investitora “Teklas Automotiv”.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.