Mihajlović: Vinjete ne bi bile fer prema građanima

Ostavite komentar


  1. Vinjete su ne uvode jer je to najbolji način da svojim gradjanina uzmete jako puno novca. Od Niša do Beograda putarina košta skoro 1000 dinara i probajte da taj put predjete vozeći regionalnim putevima posebno zimi. Trebala bi vam čitava večnost. U Sloveniji koja je gotovo cela pokrivena odličnim auto putevima godišnja vinjeta košta oko 70e. To ćete ovde da potrošite za 4 putovanja Beograd Niš i nazad. Mislim da vam je jasno iz ovoga koliko gospođa ministarka brine o svojim gradjanima….

  2. Niko u Mađarskoj i drugim zemljama ne traži vinjete na regionalnim putevima već samo za korišćenje autoputeva. Nikakve veze nemaju regionalni putevi sa tim. Mnogo više novca se uzme kroz putarine nego vinjete i to je pravi razlog a ne kao što je ministarka navela. Za građane je mnogo jeftinije uzeti vinjetu nego plaćati putarinu. To bi bilo fer da se plaća na godišnjem nivou.

  3. Vinjeta:
    U Sloveniji npr ne morate da imate vinjetu na regionalnim putevima i kao sto kaze kolega cena je 70EUR godisnje…

  4. Sistem u Madjarskoj je u praksi odvratan, i stimulise na sto vise putovanja (i vise goriva, vise zagadjenja itd.). Da ne pricam kako je odvratno kad treba da stojis u redu, i platis za vise dana, a treba samo da prevezes neko rastojanje jednom. Koliko vozis, toliko platis, to je posteno. A ne da moras da skrenes sa puta, da parkiras, da stojis u redu i platis kao da ces da vozis hiljade kilometara.

  5. nikako se ne mogu niti smeju izjednačavati vlasnici vozila registrovanih u srbiji i vlasnici stranih vozila – IZ PROSTOG RAZLOGA ŠTO ZA VOZILO REGISTROVANO U SRBIJI UZ REGISTRACIJU OBAVEZAN JE I PRIREZ ZA IZGRADNJU I ODRŽAVANJE PUTEVA – što se tiče korišćenja autoputeva, to treba da se reši vinjetama KAO U CELOM CIVILIZOVANOM SVETU – pa ko želi da putuje autoputem U OBAVEZI JE DA KUPI VINJETU – a država je u obavezi da obezbedi kontrolu i kažnjava one koji koriste autoput bez važeće i pravilno upotrebljene vinjete !!! u nekim državama se više uzme love od kazni za nekupljenu vinjetu nego od prodatih vinjeta – kazne su blago rečeno OGROMNE i iznose i po nekoliko desetina hiljada ewra … cena vinjete se određuje ekonomskim parametrima I U NJU SE NE UNOSE POTREBE POLITIČARA ZA LAGODNIM ŽIVOTOM već se ekonomskom procenom odredi koliko je državi jeftinije da TRANZITNI saobraćaj usmeri na autoputeve, koji se manje habaju – nego da iz budžeta svake godine reparira magistralne pravce koji međunarodni tranzit nemilosrdno razbija ako im je vinjeta za autoputeve preskupa …

  6. Putujem često kroz mađarsku, nekad auto-putem, pa platim 1200 din za 10 dana VINJETU, za sve auto puteve uzduž i popreko kroz državu. Vinjeta je zakon i nema stajanja. Kad idem regionalnim putevima, nikada ništa neplatim, jer su isti IZUZETI NAPLATE. Čisto za informaciju, neinformisanima.

  7. Vinjete se ne uode samo iz razloga da se što više para uzme i ovako jadnom i osiromašenom narodu. I to ce sve tako biti dok kolone na naplatnim rampama ne budu u sezoni po nekoliko kilometara i posle dođe reakcija EU paće ministarka da podvije rep i na velika vrata objavi kako Srbija uvodi vinjete i kako je to veliki korak ka pridruzivanju u EU.

  8. da bilo bi nepošteno , ali prema onoj gomili pozapošljavanih po naplatnim rampama, prema ljudima naviknutim na kraduckanje, kao i prema svima koji se grebu od ogromne količine keša koji se svakodnevno sliva u puteve srbije, u vladajuće stranke, i jednim simboličnim delom vraća u sistem kroz održavanje. prilično bezobrazno obrazloženje ministarke plave kose.

  9. Pitate zasto nema vinjete….Pa ljudi moji ne moze s onda uzima novac bilo kako nego samo moze tamo gde se vinjete kupuju i sve pare idu na jednu mestu.Aove barabe sa naplatnih rampi saljite kuci jer dosta su pokrali

  10. idi bre u tuzlu i nemoj da pljackas srbijanski srbijanski narod.nemas veze ni sa gradevinom ni sa energetikom,a sumnjam i u ekonomiju da se razumes.do cega god dohvatis je skart.projekat ljig-preljina tehnicki ne valja,od lajkovca prema ubu auto put prepukao,neobezbeden,izginuli ljudi. vec su te prozvali prokleta jerina.bolji bi ministar bila moja pokojna baba,iako ona nije htela da se lati onoga sto nezna.nisu te bez razloga najurili iz srpske,da ovde palamudis i pricas gluposti.koga to ti ucis ekonomiju. neznas sta je ni energetika ni gradevina,koje su ti reference za ministra gradevine?

  11. "… nikako se ne mogu niti smeju izjednačavati vlasnici vozila registrovanih u srbiji i vlasnici stranih vozila…" Vi, Perice, niste čuli da smo mi međunarodnim ugovorima obavezani na to da ne možemo da diskriminišemo putnike na osnovu mesta registracije vozila. Dakle, ako je po sredi problem, on me može da bude rešen kako Vi sugerišete. Na posletku, ni Vi ne finansirate održavanje i izgradnju autoputeva u Bugarskoj, zar ne?

Ostavite komentar


Ekonomija

Groznica "Crnog petka" – Kako profitirati od Amazona i eBaya? 10

Groznica „Crnog petka“ – Kako profitirati od Amazona i eBaya?

Ove nedelje sve je u znaku "CRNOG PETKA", najvećeg šoping događaja koji odvodi milionе potrošača na online platforme zbog neodoljivih popusta. Ove godine, očekuje se rekordni porast online kupovine, naročito na platformama kao što su Amazon i eBay, koje privlače milione kupaca zahvaljujući ogromnim popustima.

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Jelisaveta Seka Sablić, glumica

Čitam Danas jer se ne bavi tabloidnim lažima.