Mihajlović: Vrednost infrastrukturnih projekata sa Kinom pet milijardi evra

Ostavite komentar


  1. Ksda su poceli njihovu politiku Osnivscs du ,, ismrjavali,, za izjavu o 10 mlrd invedticija Sada cute tj spasavaju oteto.

  2. koje finansira i realizuje kina, svaki dinar ode u kinu, donose cak i svoje namirnice za ishranu radnika na gradilistima.ko onda najbolje prolazi na ovim projektima?

  3. Za one kojima nije poznato, kineska firma China Road and Bridge Corporation – CRBC koja je izgradila Pupinov most, trenutno gradi još jedan most u Evropi. Naime, CRBC je upravo počela izgradnju Pelješkog mosta dužine 2.404 m. koji bi trebalo da bude završen 31.01.2022. Inače, izgradnja Pelješkog mosta će koštati 420 miliona €, od kojih su 357 miliona € nepovratna sredstava kojima EU finansira izgradnju tog mosta.

  4. Ta izgradnja Kineza u Srbiji je racun bez krcmara. Kostace nas kilometar pruge preko 7 miliona dolara, a u Americi je prosek 1,6 miliona dolara po kilometru, a u EU oko 1,5 miliona evra (1,75 miliona dolara). Pritom, drzava Srbije ce platiti 30 odsto kamate na kredit na kinesku investiciju, a glavninu posla ce dobiti kineske firme koje ce onda naterati nase podizvodjace da rade na ivici odrzivosti (slicno kao i kod izgradnje Pupinovog mosta). Gospodja Mihajlovic koja se ne razume ni u pruge, ni u gradjevinarstvo i ceo zivot je bila ili cinovnik u vladi ili savetnik za energetiku ce ovim projektom da potpuno pokopa nasu drzavu. Zasto, zato sto posle 20 godina troskovi odrzavanja takve pruga sa mesovitim tehnologijama se dupliraju. Kinezi nisu izgradili nijednu prugu u Evropu, niti imaju bilo kakvo iskustvo. Pruge u Kini su skroz razlicite nego evropske, kao i tehnologija. Takodje, da ovo nije pametno, govori i to sto Madjari za svoj deo pruga nisu potpisali nikakav sporazum sa Kinezima, niti digli kredit. Samo su o ovome pregovarali, ali ce novac za svoj deo verovatno povuci iz evropskih fondova sa povoljnijim kamatama i onda ce gro posla dobiti madjarske i firme iz EU. Odrzavanja pruga ce biti daleko jeftinije. Zakljucak, i ekonomski i sa gradjevinske i sa saobracajne strane Kinezi su ovde nepotrebni posrednik koji se samo ugradjuje. Tako ce Srbija kao siromasna zemlja da plati svoju prugu 200 do 300 odsto vise nego susedna Madjarska. To je izdaja ekonomski interesa nase zemlje. Neznanje i prevara naroda!

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

23. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Bisera Veletanlić, muzičarka

Danas je list koji je društvu apsolutno neophodan. Šteta što nema više listova poput Danasa.