Ministar Mali: Jednokratne pomoći su borba za životni standard građana Srbije, da bi se umanjile posledice kriza

Ostavite komentar


  1. Naša struja nije najjeftinija u Evropi. Prilikom poredjemka treba uzimati koliko % od plate odlazi na prosečni račun, i to u grejnoj sezoni. I to prema minimalcu.

  2. Никако да актуелна власт схвати да грађани не желе помоћ, већ плату од које може да се живи не да се преживи већ живи, шта ту није јасно????

  3. Uvek su nam drali kožu , ali ovi deru ispod kože i realna kupovna moć je iz dana u dan sve manja , bez obzira na nominalni rast primanja , jer cene daleko brže rastu . Tu propaganda ne pomaže .

  4. Krize stvara mali alek uz pomoc malog slinise plagijatora, da bi se „borio k’o lav“ za životni standard građana Srbije.

  5. Ministar Mali ima cudno obrazlozenje za “pomoc gradjanima” u jednakom novcanom iznosu. A to je raspodela više na korist onih sa većim primanjima. Da nije lenjosti ministarstva, dobri matematičari bi napravili bolju raspodelu, a ne da onaj sa 25.000 penzije primi isto kao onaj sa blizu 200.000 dinara. Ovako sve liči na običaj kod knjaza Nikole, koji dukat daje svakom dobrostojećem, a uzima od siromaha, jer on i “ne ume da ekonomiste novcem”.

  6. „Jednokratne pomoći su broba za životni standard građana Srbije, da bi se umanjile posledice kriza..“
    – Izjava ober-demagoga !
    Q: Pa ko je izazvao krizu koja ovde traje od juna 2012. sa tendencijom ubrzavanja !?
    A: Vi radikalno-napredni sa vašim poluobrazovanim kadrovima na svim nivoima vlasti i uz obilatu pomoć polusveta na svim vašim medijima !

  7. Pomoc u krizi – borba za standard?!?
    Pa ovo je necuveni oksimoron!
    Sinisa, ako si pri svesti, zatvori se sam u sobu i ponavljaj ovo sebi svesno jedno sat vremena.
    Ne bi li postao svestan sta si izrekao.

Ostavite komentar


Ekonomija

Paketi sa sajta "Sinsay" kasne i po dva meseca, kompanija za "Danas" objasnila gde je došlo do problema 10

Paketi sa sajta „Sinsay“ kasne i po dva meseca, kompanija za „Danas“ objasnila gde je došlo do problema

Korisnici društvenih mreža masovno prijavljuju problem sa kasnom isporukom paketa naručenih putem interneta na sajtu brenda "Sinsej" (Sinsay), a udruženje za zaštitu potrošača "Efektiva" saopštilo je danas da su pojedini potrošači čak i platili porudžbine, a paketi im nisu stigli ni dva meseca kasnije. Danas je kontaktirao kompaniju "LPP Serbia" u okviru koje posluje i "Sinsej", te dobili objašnjenje šta je razlog kašnjena isporuka.

Naslovna strana

Naslovna strana za 15. avgust 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Slobodan Georgiev, novinar

Danas čitam od prvog broja. Kada se pojavio ’97. posle protesta izgledao je kao nešto što nam treba i ostao je tu sve ove godine.