Ministarstvo: Nema rupa u zakonu, Kar go radi nelegalno

Ostavite komentar


  1. Znaci, Premijerka laze? Neka se prvo dogovore ko je sta radio u uradio, neka ne maltretiraju javnost svojom neorganizovanoscu!

  2. Gospodo u vlasti Republike i grada imate vrlo jednostavan način da stanete na put taxistima koji smatraju da su samo oni bogom dati da prevoze putnike. Da li grad može da donese odluku da nema više ograničenja broja taxija na ulicama BG. Može!!! Da li je to po zakonu. Jeste!!! Donese se odluka da svako ko ispunjava te, te i ….te uslove može da taxira u BG. Onda se ne bismo više vozili vozilima tipa reno clio star 20 godina već bi bila vozila ne starija od 10 godina sa klimom i ostalim pogodnostima za putnike.. Drugo da li može da se donese odluka da nema više određivanje minimalne cene. Može!!! Da li je to zakonita odluka? Jeste!!! Ne znam da li još negde ima određivanje minimalne cene prevoza taxi službe. Ja bih pre prihvatio da bude određivana maximalana cena što je meni logičnije. Lepo donese se amandamn da cargo ne može ovako da posluje pa se lepo cargo registruje kao taxi služba i sve je po zakonu. Slušam onog predstavnika taxista koji kao argument za zabranu ostalih da rade isti posao ističe da ne znam koliko desetina taxista izdržava porodicu od tog posla. Evo ja tražim da se u mojoj struci donese isti zakon. Ne može više da se registruje niti jedna firma koja radi moj posao jer mi izdržavamo porodice? Jel može? AAAAAA ne može! Pa zašto vi gospodo taxisti mislite da mi moramo da se vozimo u vašim krntijam (a usput ne plaćate ni poreze redovno) i plaćamo preskupe tarife? Da li smi humanitarna zajednica građana koja treba da izdržava vas i vaše porodice???

    1. Sam sebi upadaš u stomak. Nije niko Bogom dan, pa da problem bude u tome što neko ne sme da se registruje i radi. Problem je što CarGo nije registtovan ni oporezovan za delatnost koju obavlja. Izvolite otvorite firmu, plaćajte sve namete koje imaji taksisti, pa onda vozite do mile volje. Ovo ovako nije fer utakmica.

  3. Pozivam sve trgovce da traze gasenje sajtova za prodaju robe Limundo i Kupujem Prodajem i ostale ili cemo da blokiramo Srbiju

    1. S tom razlikom sto Car Go definise cene, samim tim nije sajt sa oglasima prevoznika. Takodje ih zaposljava, na ovaj ili onaj nacin. Trenutno su prevoznici Car Go full-time partneri, zvanicno. Kupujem prodajem je sajt za oglasavanje. Ako neko nelegalno radi na tom sajtu, to su prodavci koji se oglasavaju. U slucaju Car Go, iako mi naravno odgovaraju usluge istog, CENU PREVOZA DEFINISE CAR GO! Placas njima, a ne prevoznicima. Samim tim, u najblazem slucaju, nasli su rupu u zakonu.

  4. Cene da se podignu.Kilometar da se naplacuje 1 euro da bi mogli da prezivimo.Porez da se oprosti i da se ugasi konkurencija.Drugacije ne mozemo da opstanemo.Porez je ne opravdano visok u iznosu od skoro 13000 dinara.

  5. Pitaj te gazde koja drze udruzenja cime se oni bave isto kao i kargo spajanjem stranke sa vozilom i oni pruzaju istu uslugu kao i kargo samo sto su njihove usluge mnogo skuplje nego kargo pa se boje da ce redovni taksisti otici u kargo sto automacki gazdama udruzenja manje para za sebe se oni bore a ne za taksiste koji sede za volanom to ga se oni boje odose im ljudi raditi za kargo kargo je bar zastituo te iste vozace nemaju lerova kao u udruzenjima pitajte gazde udruzenja kad je koji gazda zastitio taksi vozaca nikad cim neplati clanarinu iskljuce ga taksista ode na godisnji mora sve te dane da plati clanarinu sto je bio iz nekih razloga nije radio u kargu po voznji ti naplacuju mnogo bolji uslovi za rad sa kargo nego sa udruzenjima podrzavam kargo i cekam da dodju u novi sad

  6. Ministarka Mihajlovic iz nekog razloga stiti taksiste.
    CarGo postoji svuda u svetu. I kod nas nije neregularan. Voleo bih da mogu da pozovem Mihailovicevu, kad zovem taksi na 5-6 brojeva i svaki mi kaze „sacekajte…….pa nemamo slobodnih vozila“? Sta onda da radimo. Problem je u tome sto taksisti nemaju radno vreme. Rade kad hoce i koliko hoce. Zasto je ogranicen broj na 6000 taksista? Mi cekamo cesto i satima da ga pronadjemo. A o neljubaznosti taksista, o voznji duzom destinacijom, zarad vece zarade…samo ako shvate da ne poznajete grad….o tome moze da vam posvedoci ogroman broj ljudi.
    Dozvolite gradjanima da se izjasne ko im vise odgovara (u svakom pogledu) taksi ili CarGo. Odnos ce biti 90% prema 10% i tih 10% ce biti glasovi taksista i njima bliskih.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 17. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Tatjana Mandić Rigonat, pozorišna rediteljka

U ovoj medijskoj prašumi dezinformacija, poluinformacija, laži i propagande u kojoj živimo, Danas je list koji piše u našem interesu, interesu građana.