Ministarstvo rada daje 1,8 miliona evra za najam automobila – skuplje nego da su ih kupili

Raspisana javna nabavka za 110 vozila za čiji će zakup biti plaćeno više od njihove prodajne cene

Ostavite komentar


  1. Da se opljacka jos dok se moze…to je i problem sa njima…bahatost… mnogo losa vlast…nerazumna…besna…no….dodje djavo po svoje…

    1. Prvo mora da se utvrdi ko laže o sumi koja je predviđena za nabavku vozila.
      To je dobra ideja i trebala bi biti isplativija, to je klasična nabavka vozila pod lizingom all inclusive kao što to rade velike privatne kompanije.
      Mislim da nebi privatnici prihvatali tu opciju da nije isplativije.
      Ako ima elemenata prevare prikažite je računski a ne ovako lupetati da veselite neobrazovane ljude ( anti SNS- one kojima su svi krivi).
      PS. Nejedem sendviče, samo na kašiku. Ha.

  2. Da se ne foliramo: NIJE skuplje!
    Jer je u tu cenu uključeno i održavanje i registracija, dakle nije vam potrebno da zaposlite x mehaničara i ne morate da kupujete delove, kao ni da plaćate registraciju.
    Čim se auto pokvari, zamenite ga za drugi i nemate više nikakvih troškova….

    1. Izostavili ste samo jednu bitnu činjenicu, a to je da su nova vozila u garanciji te da troškove kvarova u garantnom roku snosi prodavac. Trošak registracije vozila do 1.000 kubika je oko 140-150 eura. Gledajući cene novih vozila vidimo da Dačia Sandero košta 8.000eura, znači da za 16.000 eura možete kupiti tačno 2, slovima DVA, Sandera. Za inspektore Sandero više nego dovoljan. Pametnom dosta.

      1. Garanti rok kod slubenih automobila se zavrsi veoma brzo jer se 100k kilometara dostigne za godinu, najvise godinu i po dana. Racunaj servis na svakih 30k, racunaj koliko je to guma, plus sve ono sto mora da se radi na odredjenoj kilometrazi. Jasno je da ce ovde biti prevare i korupcije, ali ideja kao ideja je nesto sto odavno postoji u inostranstvu i dokazano je bolje od klasicne kupovine automobila…

        1. Dobra vam je ova finansijska konstrukcija,I deca u vrtiću bi se setila neke bolje šeme za potkradanje države.
          Gomila šarlatana,ni to niste u stanju da uradite kako treba.
          Pozdrav za Nerića,ups izvinjavam se Erika.

        2. Prosek mesecne kilometraze po vozilu nije sigurno toliki, da bi na taj nacin opravdali lopovluk. Ta vozila ne prelaze ni 2000 mesecno u proseku, sto znaci jedan servis godisnje i jedan komplet guma za tri godine! E, a ko posle isteka tog ugovora ima pravo da kupi takvo vozilo, verovatno onaj ko je i raspisao tender?! Spojili lepo sa korisnim, postenjacine.

        3. Da je tako, niko ne bi kupovao auto, svi bi iznajmljivali na tri godine….a onda vracaj auto nazad.!?! Strasno koliko misle da smo svi glupi. Evo ja pozivam te ljude u ministarstvu da prodaju svoja privatna vozila i da iznajme po toj ceni i tim uslovima, da vidimo ko ce prvi od njih?

  3. Ovo samo potvrdjuje koliko se Vlast Bahato ponaša.Ovo jednom poludebilnom rukovodiocu neke firme nebi palo napamet da uradi.I Vučić traži Institucije da spreče nezadovoljstvo naroda,a još ni Nikolića sa Dedinja nije iselio i narod to plaća.Dokle više tolike pljačke Naroda.Iza svakog tog na ulici koji javno izražava nezadovoljstvo,sigurno stoji bar 100 koji isto misle i nemogu na ulicu ni da dodju da se pridruže nezadovoljstvu.
    Mnogo su nas razočarali i mnogo su lagali i sada se utrkuju ko će još više da laže i svi se smeju kad ih čuju i vide.

  4. @ Erik A od novih automobila se ocekuje da se u prve tri godine mnogo kvare, pa ce ici bas mnogo para na mehanicare i delove?! Sta sve ljudi nece da pisu za sendvic.

    1. Nije ovde pitanje kvarenja nego troskova odrzavanja. Nije to privatni auto sa kojim predjes 20 hiljada godisnje i radis servis jednom u godinu dana ili cak i redje. Ovo su automobili koji prelaze po 50-100 hiljada godisnje i moze da se dogodi da servis mora da se radi i do 3 puta za godinu dana, plus sto izadje iz garancije za kratko vreme, jer je 100k kilometara granica. Ponavljam, ovo je najbolji nacin da imas najmanje troskove ali samo pod uslovom da se izbegne mito i korupcija, sto je malo verovatno…

      1. Slaba ti je racunica, mesecno se ne prelazi toliko u proseku, ni blizu nisi. Kakav je sendvic?

      2. 100 000 km za godinu? Pa ja vozim kamion do finske i nazad. Za godinu dana odem i vratim se 22 puta i predjem za to vreme 110 000 km. Pa gde idu ti inspektori u kontrolu? Izgleda da je sendvič bio veeliki

  5. Ovo nije prvi put da ovo ministarstvo razbacije pare. ,,U korak sa novim trgom u Bečeju, otpočela je i restauracija spomenika kralju Petru I Karađorđeviću koju finansira Ministarstvo za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja.Posao vredan oko 1,3 miliona dinara dobili su „AMT UNIAGENT” DOO iz Futoga i Umetničko-klesarska radionica „Naslednik” iz Aranđelovca.,,
    E, sad kakve veze spomenik kralju ima sa ministarstvom za zapošljavanje?

  6. Crveni mi od stida vozacka, istina stara 55 godina, kad citam ovaj demanti. Pazi, covece, ispade da su „inspektori“ ovog (prakticno bepotrebnog!) ministarstva, sami popravljali automobile, nabavljali rezervne delove, menjali gume… Sto bi rekao Vucic: ja gluplje obrazlozenje nisam cuo.
    Dakle, „inspektori“ bi da vozikaju i dzipove, naravno vozila iz uvoza, a toboze se Vucic ubija da ubedi Putina i Lukasenka da kupe Kragujevacke „fiat“-e.
    A najgore, ovaj posao koji se namesta nekom Nikolicu iz Kragujevca, ispada da ce neka budala besplatno da finansira nekog ministra i njegove inspektore.
    Kao da smo svi eutanazirani, da ne znamo da svaki besmisleni ugovor ima tzv ANEKSE – kojima se regulise UGRADJIVANJE…

  7. sta ste popravljali na oktaviji za 3400 eur kada je totalna steta na skodi u udesu na naplatnoj rampi doljevac 140 000 din

  8. Robuj srbine 30 godina cutis .Cutaces I sad ! Zasluzujes da ostanes bez drzave .Glavu u pesak I robuj za 300 eura.# Ovoj narod ce robovati ponovo 500 godina .Ako necessary da I sam buses Rob I pravis drustvo ovoj narodu samo da emigriras .! ovoj je narod sto sa komsijom give ,,oci give da povadi,, Ali zato su poslusni pred politickom mafijom ! ovoj zemlji Nena spasa !!! Dissident Dimitrijevic Boris

  9. nema povecanja plata i penzija i eto defict ili bolje receno ne platim racune ovaj mesec i naravno deficit strasno

  10. U inostranstvu je ovo pa skoro pimaran nacin koriscenja vozila. Nije ovde samo u pitanju odrzavanje, vec i mnogo drugih stvari vezanih za troskove, povecavanje vrednosti, knjigovodstvo i slicno. Na ovaj nacin se obezbedjuje da ce kompanija uvek imati nove automobile uz potpuno odsustvo bilo kakvih dodatnih troskova, bez amortizacije, registracije, servisa i slicno. Naravno, ovo sve samo pod uslovom da sve bude po zakonu i bez „ugradnje“ nekoga ko sklapa dogovor, sto je kod nas skoro pa nemogiuce, na zalost…

    1. U toj evropi o kojoj pricas plata je ja 10% manja u prosekubnego kod nas jel da ???

    2. Plate i penzije kod 90% stanovnika zemlje koje su na nivou socijalne pomoci su smanjene 10% pre 2 godine i jos uvek nisu vracene na nivo socijalne pomoci.
      Kad bi dosla nezavisna vlast 88% vlade bio otislo u bajbuk !!!

  11. 1.800.000e na svake 3 godine !!!
    Zar nije bolje kupiti pa za 3 godine staro za novo sa minimalnom doplatom ?
    Ili posle tri godine prodaja na javnoj licitaciji gde se moze izvuci min 50% novca…

    E moja Srbijo medj sljivama dok posten radnik radi za bedu, tenderi i nabavke prolaze!!!

  12. Ima se i za privatne kombinacije,lepo sram te bilo djordjevicu,namerno pisem mali jer si mali covek i prevarant od najgore sorte. Pokro si nas rvi,obecao isplatu razlike borackog dodatka do kraja Marta i gle cuda nije bilo uplate razlike 2017/2018 nego nije i redovan mesecni dodatak isplacen,zadnje primanje bilo 28 Februara. Sram te bilo,igras se s najosetljivim ljudima. Isti si ko i Pajtic koi je pokro decu ometenu u razvoju,znas da ljudi imaju familije i da od neceg moraju porodice da zive. Molim da uvazite molbu nas neprifitera na redovnu isplatu svih primanja za rvi

Ostavite komentar


Ekonomija

Kokanović: Tražili smo odgovornost a ne samo vraćanje aktivnog statusa gazdinstvima 8

Kokanović: Tražili smo odgovornost a ne samo vraćanje aktivnog statusa gazdinstvima

Aktivista Ne damo Jadar, Zlatko Kokanović izjavio je večeras da sa grupom poljoprivrednika čija su gazdinstva stavljena u pasivni status, nije tražio samo da ona budu vraćena u aktivni status već i odgovornost ministra poljoprivrede Aleksandra Martinovića, predsednika skupštinskog Odbora za poljoprivredu Marijana Rističevića i premijera Miloša Vučevića za trenutno stanje u toj oblasti. 

Naslovna strana

Naslovna strana za 18. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Igor Brakus, radijski voditelj

Kao što sam naziv kaže, ako danas ne saznamo ono što se dogodilo danas, već sutra će biti kasno.