Porodična kompanija mlekara Kruna u Velikoj Plani povećala je proizvodnju tri puta od kada je postala dobavljač za novi Lidlov brednd „S ljubavlju, domaće“.
„Saradnja sa Lidlom za nas predstavlja veliki korak napred i šansu da predstavimo svoje proizvode na širokom tržištu. Pre ove saradnje, prerađivali smo sedam tona mleka dnevno, a danas 22 tone, odnosno, tri puta više“, rekao je novinarima koji su posetili tu firmu vlasnik i direktor mlekare Stevo Zeljić.
Dodao je da su ti rezultati poslovanja pokazatelj koliko se firma razvila zbog povećanih potreba, ali i unapredila procese, u cilju veće efikasnosti, ali i očuvanja kvaliteta i bezbednosti proizvoda.
Mlekara Kruna u okviru brenda „S ljubavlju, domaće“ u Lidl prodavnicama nudi deset proizvoda – jogurt, mleko, sireve, a sveže mleko i jogurt sa četiri odsto mlečne masti prvi put će se naći na Lidlovim policama.
Generalni direktor Lidla Srbija Tomislav Šapina istakao je da je Lidl posvećen ulaganju i da je do sada ta kompanija investirala 390 miliona evra u Srbiji.
Dodao je da je pružanje podrške domaćim dobavljačima, kroz svakodnevnu saradnju, ali i inicijative, poput „S ljubavlju, domaće“ važan korak u njihovom razvoju.
„Saradnja sa nama je odlična poslovna prilika, jer osim plasmana u 53 prodavnice u Srbiji, mi nudimo i potencijal za izvoz kroz mrežu Lidl prodavnica u drugim zemljama. Očekujemo da će u 2021. godini, vrednost izvoza dobavljača kroz Lidl sistem biti veća pet miliona evra, najviše zbog mlečnih proizvoda i proizvoda iz Lidl pekare“, rekao je Šapina.
Dodao je da se u oko 700 Lidl prodavnica u inostranstvu, između ostalog, u Rumuniji, Bugarskoj, Hrvatskoj i Sloveniji već nalaze proizvodi iz Srbije, a uskoro će ih biti i na slovačkom tržištu.
U brendu „S ljubavlju, domaće“ učestvuje oko 25 domaćih dobavljača, i svi oni poseduju IFS sertifikat, međunarodni sertifikat kvaliteta i bezbednosti hrane koji je uslov rada sa Lidlom.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.