Momirović: Koka kola uplatila 199 miliona evra u budžet 1Foto: Lj. B.

Za 25 godina kompanija Coca Cola uložila je milijardu evra, a samo prošle godine u budžet uplatila 199 miliona evra, rekao je ministar unutrašnje i spoljne trgovine Tomislav Momirović, prilikom predstavljanja studije o društvenom i ekonomskom uticaju ove i kompanije Bambi na tržištu Srbije.

Momirović je podsetio kako se zemlja godinama nalazi u krizi i kako Vlada uprkos svemu i dalje uspeva da generiše najveći broj investicija, te da je “jako okrenuta privatnom sektoru”.

Generalni direktor Coca Cola Srbija Svetoslav Atanasov naglasio je u nekoliko navrata koliko su oni kompanija koja radi lokalno – koja ima veliku mrežu dobavljača, ali i naglasio da Coca Cola sa Bambijem doprinosi BDP-u Srbije sa 0,7 odsto.

Ova kompanija u Srbiji zapošljava 1.614 radnika, a njihov doprinos budžetu čini jedan odsto ukupnih poreskih prihoda države.

Direktor Bambija Dragan Stajković rekao je da su oni prošle godine imali najveće ulaganje od 11 miliona evra i da su 2021. plasirali 31 milion kilograma proizvoda, što je rast od dva miliona.

“Prošla godina je bila pitanje opstanka za neke kompanije, srećom Bambi je napravio rekordne rezultate i izašao još jači. Sve turbulencije koje su se desile, uticale su na poslovanje, ali na to ne možemo da utičemo već moramo da se prilagodimo”, rekao je Stajković i naglasio kako su ponosni na novi razvojni centar koji uskoro treba da bude otvoren.

Državni sekretar u Ministarstvu finansija Saša Stevanović naglasio je kako je jako važno da sve kompanije mere uticaj na društveni proizvod i pokušao da javnosti predoči koliko kompanija koja je proslavlja 25 godina u Srbiji doprinosi domaćoj ekonomiji.

“Sva pomoć koja je iz budžeta otišla mladima, dva puta po 100 evra i ovih 5.000 dinara koje sada isplaćujemo jednaka je iznosu koji je Coca Cola uplatila tokom prošle godine. To je isto koliko i ozbiljnija deonica nekog puta i to doprinosi ozbiljno”, naglasio je Stevanović.

Izvršna direktorka Mercator S Violeta Kovačević istakla je da i u krizi svi privrednici subjekti ne mogu sami za sebe da rade, i da su zato partnerstva važna, te da su za njih ona sa Bambijem i Koka kolom “među najvećim i najvažnijim”.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari