Svečanim događajem koji je održan danas na Zlatiboru povodom rebrendiranja hotela Mona plaza Zlatibor nakon što je u renoviranje hotela investirano više od milion evra obeležen je ulazak u novu eru poslovanja u kojoj Mona plaza brend postaje hotelski lanac.
Na skupu je rečeno da Mona plaza predstavlja hotelski lanac u Srbiji koji ima 74 odsto popunjenosti kapaciteta u svakom trenutku.
Tokom 17 godina poslovanja hotel na Zlatiboru beleži kontinuirani rast pa je tako u prošloj godini sa ostvarenih skoro 70.000 noćenja posećenost hotela bila veća za 25 odsto u odnosu na prethodnu godinu.
Danas je hotel, kako je rečeno, preuzeo nove standarde, sistem poslovanja i vizuelni identitet Mona plaza brenda.
“Imamo dugu istoriju na Zlatiboru i stekli smo neraskidivu vezu sa ovim mestom ljudima i prirodom. Hotel je prevazilazio očekivanja tržišta i veoma brzo postao lider i po finansijskim rezultatima, posećenosti, ali i vrednostima koje je gradio”, rekao je Ivan Vitorović, generalni direktor Mona hotel menadžment grupe.
On je rekao da sada kao domaći brend koji ima porodične preduzetničke korene Mona ulazi u novu eru poslovanja kada se postaje lanac hotela koji želi da postane vidljiv investitorima i koji žele da kroz franšizu ili ugovor o menadžmentu sa Monom poboljša svoje performanse.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.