Vlasnik Cargo prodao aplikaciju i poručio da su ga političari upropastili: "Meni je zaključak jednostavan, neko može sve" 1Foto: Lj. Bukvić (Arhiva)

Aplikacija Cargo je prodata, a vlasnik firme Cargo tehnolodžis koja je razvila ovu aplikaciju Vuk Guberinić je dao ostavku na mesto direktora u svojoj firmi.

On se juče porukom na svojoj Fejsbuk strani oprostio od aplikacije koju je razvijao 7,5 godina.

U oproštajnoj poruci od Cargo, ali ne i budućih poslovnih poduhvata, Guberinić se osvrnuo da se poslednje četiri godine borio za opstanak i da je „CarGo aplikacija našla način, ali nažalost to nije slučaj za mene i moju kompaniju koja je izgleda bila osuđena na propast od samog početka, tako da je stečaj sada izvestan“.

On je poručio i da se ne veruje u „kafanske priče“.

„To rekla kazala, znam ja njega čuva taj i taj, to je od njenog brata i ostale gluposti, samo ja znam sta sam sve prošao i šta mi još ostaje na sudovima da prođem…Dalje, sve po starom srpskom običaju: “Dala baba 1 RSD da u kolo uđe, daće 2 RSD d’izađe!”, napisao je Guberinić koji juče nije hteo da detaljnije obrazloži razloge prodaje Cargoa, mada je u svom komentaru ukazao na to ko je „osudio nejgovu kompaniju na propast“.

„Cargo aplikacija je prodata drugoj firmi i nastavlja svoj život. Nažalost, od prodaje u nemilom trenutku nije ostalo dovoljno novca da se namire sve kazne koje su mojoj firmi CarGo Technologies doo izdate od strane koruptivno-kriminalne organizacije koja nosi naziv Sekretarijat za Saboraćaj grada Beograda, a po čijoj tvrdnji, rešenju i kazni je protiv pravno izvršeno i naplaćeno nekoliko novčanih kazni koje su firmu dovele u blokadu“, naveo je Guberinić dodajući da je bilo nebitno to što je sud doneo odluku da Cargo nije taksi prevoz, „kad imamo lupače pečata i političare koji ih fino instruišu kako da sistematski uguše ne samo preduzetnički poduhvat i projekat, već i sam preduzetnički duh i od njega naprave dug! Svako od vas neka tumači ovu poruku i izvuče sebi pouku iz mog primera u praksi. Meni je zaključak jednostavan, neko može sve!“, rezigniran je Guberinić.

On je zaključio da planira da se bavi obnovljivim izvorima energije kao i elektro mobilnošću „gde sam stekao veliko iskustvo, a obzirom da pažljivo pratim sve „high tech“ svetske trendove, nemojte se iznenaditi, ako za mene čujete u drugim sferama poslovnog okruženja“.

Inače prema podacima sa Agencije za privredne registre ostavka Guberinića stupila je na snagu 1. novembra.

BOn se juče porukom na svojoj Fejsbuk strani oprostio od aplikacije koju je razvijao 7,5 godina.

U oproštajnoj poruci od Cargo, ali ne i budućih poslovnih poduhvata, Guberinić se osvrnuo da se poslednje četiri godine borio za opstanak i da je „CarGo aplikacija našla način, ali nažalost to nije slučaj za mene i moju kompaniju koja je izgleda bila osuđena na propast od samog početka, tako da je stečaj sada izvestan“.

On je poručio i da se ne veruje u „kafanske priče“.

„To rekla kazala, znam ja njega čuva taj i taj, to je od njenog brata i ostale gluposti, samo ja znam sta sam sve prošao i šta mi još ostaje na sudovima da prođem…Dalje, sve po starom srpskom običaju: “Dala baba 1 RSD da u kolo uđe, daće 2 RSD d’izađe!”, napisao je Guberinić koji juče nije hteo da detaljnije obrazloži razloge prodaje Cargoa, mada je u svom komentaru ukazao na to ko je „osudio nejgovu kompaniju na propast“.

„Cargo aplikacija je prodata drugoj firmi i nastavlja svoj život. Nažalost, od prodaje u nemilom trenutku nije ostalo dovoljno novca da se namire sve kazne koje su mojoj firmi CarGo Technologies doo izdate od strane koruptivno-kriminalne organizacije koja nosi naziv Sekretarijat za Saboraćaj grada Beograda, a po čijoj tvrdnji, rešenju i kazni je protiv pravno izvršeno i naplaćeno nekoliko novčanih kazni koje su firmu dovele u blokadu“, naveo je Guberinić dodajući da je bilo nebitno to što je sud doneo odluku da Cargo nije taksi prevoz, „kad imamo lupače pečata i političare koji ih fino instruišu kako da sistematski uguše ne samo preduzetnički poduhvat i projekat, već i sam preduzetnički duh i od njega naprave dug! Svako od vas neka tumači ovu poruku i izvuče sebi pouku iz mog primera u praksi. Meni je zaključak jednostavan, neko može sve!“, rezigniran je Guberinić.

On je zaključio da planira da se bavi obnovljivim izvorima energije kao i elektro mobilnošću „gde sam stekao veliko iskustvo, a obzirom da pažljivo pratim sve „high tech“ svetske trendove, nemojte se iznenaditi, ako za mene čujete u drugim sferama poslovnog okruženja“.

Inače prema podacima sa Agencije za privredne registre ostavka Guberinića stupila je na snagu 1. novembra.

On juče nije hteo detaljnije da govori o tome zašto je morao da proda aplikaciju.

Novi vlasnik aplikacije Cargo, kako je preneo N1, je preduzeće DNP Go Tehnolodžis, koja se ranije zvala DNP Nutrition, čiji vlasnik je Ivan Levi.
On je vlasnik i preduzeća W hospitality group koja se do maja zvala Bruklin bar, koja je imala nekoliko ogranaka ugostiteljskih objekata poput W Watwerfront, Steak house, Brt burger, Crispy chicken, Pad Thai i ukupno 10 restorana i kafića u TC Galerija u Beogradu na vodi.
Pored toga u sastavu ovog preduzeća nalazi se i ogranak rentakar i go techolodžis.

Prema informacijama koje je Guberinić objavio Cargo aplikacija imala je više od 1,5 miliona registrovanih korisnika i oko 300.000 korisnika koji su naručivali i plaćali usluge.

Relaizovali su više od 10 miliona transakcija i ostvarili više od 50 miliona evra bruto prihoda.

Takođe je naveo da je plaćeno više od pet miliona evra poreza i više od milion evra raznih kazni.

Novi vlasnik aplikacije Cargo, kako je preneo N1, je preduzeće DNP Go Tehnolodžis, koja se ranije zvala DNP Nutrition, čiji vlasnik je Ivan Levi.
On je vlasnik i preduzeća W hospitality group koja se do maja zvala Bruklin bar, koja je imala nekoliko ogranaka ugostiteljskih objekata poput W Watwerfront, Steak house, Brt burger, Crispy chicken, Pad Thai i ukupno 10 restorana i kafića u TC Galerija u Beogradu na vodi.

Pored toga u sastavu ovog preduzeća nalazi se i ogranak rentakar i go techolodžis.

Prema informacijama koje je Guberinić objavio Cargo aplikacija imala je više od 1,5 miliona registrovanih korisnika i oko 300.000 korisnika koji su naručivali i plaćali usluge.

Relaizovali su više od 10 miliona transakcija i ostvarili više od 50 miliona evra bruto prihoda.

Takođe je naveo da je plaćeno više od pet miliona evra poreza i više od milion evra raznih kazni.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari