Eduard Dajan, predsednik Svetskog poštanskog saveza, dodelio je juče Goranu Ćiriću, specijalnom savetniku generalnog direktora Pošte Srbije Milana Krkobabića, „Zlatni sertifikat“ za upravljanje kvalitetom – priznanje za najbrže rastući kvalitet usluga u jugoistočnoj Evropi. Priznanje je Pošti Srbije uručeno na kongresu Svetskog poštanskog saveza, koji se održava u Dohi, glavnom gradu Katara.
Od mogućih 2.000 bodova Pošta Srbije je osvojila 1.965, a konsultante je najviše impresionirala posvećenost unapređenju kvaliteta usluga, saopšteno je iz te kompanije.
U razgovoru za Danas, Goran Ćirić je rekao da je priznanje izuzetno značajno i zbog Pošte i zbog duha kongresa u Dohi, koji se ove godine bavi važnim pitanjem strategije poštanske industrije u izmenjenom svetu.
– Sertifikat je za nas i pre svega za oko 15.000 zaposlenih potvrda da smo uspeli u nastojanju da popravimo kvalitet i unapredimo sistem usluga. Žiri koji je vrednovao rezultate iz 49 zemalja u četiri kategorije ocenio je da smo mi imali najbrže rastući kvalitet od svih zemalja jugoistočne Evrope, i u toj kategoriji dobili smo zlato – rekao je Ćirić i dodao da je sada na zaposlenima da održe kvalitet koji je postignut.
Moto ovogodišnjeg kongresa je „Igraj globalno, deluj lokalno, misli poštanski“.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.