Najizvesniji samo restiling modela „500l“?

Tragom ponovljene informacije da će u Kragujevcu u dogledno vreme da počne proizvodnja modela "fijat 500 gardiniera" i novo SUV vozilo

Ostavite komentar


  1. Nasa fabrika utomobila u Kragujevcu- kako se vidi iz prikazanih podataka je- pred stavljanja kljuca u bravu.Sve cinjenice nam govore da su nas Talijani i Dinkic uveliko grdno prevarili i da smo ovim poslom – kad sve sabere i oduzme- mi kao drzava u minusu.Nista drugo, vec prevara, na koju smo mi naseli i na kojoj je Tadic sa Dinkicem dobio tadasnje izbore u Srbiji.Dinkicevo javno obecanje je tada bilo da ce proizvodnja u Kragujevcu dostici maksimalnu godisnju proizvodnju od 300.000 automobila i da ce u strukturi proizvodnje svakog automobila biti ugradjivano 80 posto delova proizvedenih u Srbiji.Svi koji citaju ovaj moj dopis, znaju da je to bila ordinarna laz i da Talijani i dan danas uvoze svoje delove od oko 80 posto a nase je samo montaza koja u procesu i ukupnoj ceni ucestvuje samo sa 10 posto ukupnih troskova proizvodnje.Apsurdno je da u toj ceni jednog tj,.svakog proizvedenog auta ukupni licni dohoci ucestvuju samo sa 2 posto.Ko ne veruje neka pogleda podatke iz godisnjeg obracuna ove fabrike za proslu godinu , pa ce se uveriti.A gde su plus drzavne subvencije koje im se daju? I samo jos ovo, sto je veoma vazno: pomojim saznanjima Talijani su za delove koje su vani proizvodili u svojim fabrikama NADUVAVALI TE CENE pa je na kraju ispadalo da oni rade na ivici gubitaka i da uopste nije bilo mesta za povecanje plate ili bilo kakve proteste i strajkove nasih radnika.

    1. Bratislave prevideo si važan srpski udeo u proizvodnji Fiata. Zar u gumama nije VAZDUH IZ SRBIJE? To je bar još 10-to procentni udeo srpskih delova ugrađenih u taj automobil. Malo li je?

  2. Slažem se sa Bratislavom, ali bih dodao da su šlag na tortu dodali i posle Tadića. Možda sam samo dva puta video ispred javnog preduzeca ili ustanove službeni 500L. Umesto da on bude u obavezi svih javnih preduzeća i državnih ustanova kao službeno vozilo, uzimaju se ,možda, i preko stotina hiljada Škoda i drugih marki. Pa ako sami ne mislimo sebi dobro, ko nam može pomoći?
    Prijatelj koji je u Holandiji stekao penziju i tamo živi kaže da ga Holanđani cene kako novog tako i polovnog. Oni bar imaju para i znanja.
    Moj sestrić, kupio ga je novog pre 6god, sa operisanom kičmom nije osetio put do Češke i nazad. Niti je imao problema pri eksploataciji.
    Možda je bolje da bacamo evriće po svetu nego da ih ostavljamo u Srbiji!!!

    1. Upravo i ja tako razmisljam Vaso. Skoda i VW se kupuju za potrebe drzavnih sluzbi i drzavnih preduzeca i to modeli koji su potpuno neadekvatni za ono za sta se kupuju a cena im je cesto i veca od Fiata 500L. Na primer vozila za tehnicke sluzbe, imate firme koje su kupile Polo a to je toliko mali auto u poredjenju sa 500L da ne mogu da verujem da niko to ne primeti i ne reaguje.
      Inace posedujem 500L i veoma sam zadovoljan sta sam dobio sa tom sumom novac. U inostranstvu 500L je dosta skuplji nego kod nas, pa me cude i nasi ljudi sto ne odu na probne voznje i testiraju auto licno, iznenadicete se koliko je automobil kvalitetan. Stalno stavljanje paralele stojadin i 500L je cista glupost, jedan sa drugim nemaju nikakve veze ni slicnosti, jedino su se proizvodili i proizvode se u istom gradu.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Gordana Bjeletić, novinarka

Dnevni list Danas su jedine profesionalne novine u Srbiji.