Najizvesniji samo restiling modela „500l“?

Tragom ponovljene informacije da će u Kragujevcu u dogledno vreme da počne proizvodnja modela "fijat 500 gardiniera" i novo SUV vozilo

Ostavite komentar


  1. Nasa fabrika utomobila u Kragujevcu- kako se vidi iz prikazanih podataka je- pred stavljanja kljuca u bravu.Sve cinjenice nam govore da su nas Talijani i Dinkic uveliko grdno prevarili i da smo ovim poslom – kad sve sabere i oduzme- mi kao drzava u minusu.Nista drugo, vec prevara, na koju smo mi naseli i na kojoj je Tadic sa Dinkicem dobio tadasnje izbore u Srbiji.Dinkicevo javno obecanje je tada bilo da ce proizvodnja u Kragujevcu dostici maksimalnu godisnju proizvodnju od 300.000 automobila i da ce u strukturi proizvodnje svakog automobila biti ugradjivano 80 posto delova proizvedenih u Srbiji.Svi koji citaju ovaj moj dopis, znaju da je to bila ordinarna laz i da Talijani i dan danas uvoze svoje delove od oko 80 posto a nase je samo montaza koja u procesu i ukupnoj ceni ucestvuje samo sa 10 posto ukupnih troskova proizvodnje.Apsurdno je da u toj ceni jednog tj,.svakog proizvedenog auta ukupni licni dohoci ucestvuju samo sa 2 posto.Ko ne veruje neka pogleda podatke iz godisnjeg obracuna ove fabrike za proslu godinu , pa ce se uveriti.A gde su plus drzavne subvencije koje im se daju? I samo jos ovo, sto je veoma vazno: pomojim saznanjima Talijani su za delove koje su vani proizvodili u svojim fabrikama NADUVAVALI TE CENE pa je na kraju ispadalo da oni rade na ivici gubitaka i da uopste nije bilo mesta za povecanje plate ili bilo kakve proteste i strajkove nasih radnika.

    1. Bratislave prevideo si važan srpski udeo u proizvodnji Fiata. Zar u gumama nije VAZDUH IZ SRBIJE? To je bar još 10-to procentni udeo srpskih delova ugrađenih u taj automobil. Malo li je?

  2. Slažem se sa Bratislavom, ali bih dodao da su šlag na tortu dodali i posle Tadića. Možda sam samo dva puta video ispred javnog preduzeca ili ustanove službeni 500L. Umesto da on bude u obavezi svih javnih preduzeća i državnih ustanova kao službeno vozilo, uzimaju se ,možda, i preko stotina hiljada Škoda i drugih marki. Pa ako sami ne mislimo sebi dobro, ko nam može pomoći?
    Prijatelj koji je u Holandiji stekao penziju i tamo živi kaže da ga Holanđani cene kako novog tako i polovnog. Oni bar imaju para i znanja.
    Moj sestrić, kupio ga je novog pre 6god, sa operisanom kičmom nije osetio put do Češke i nazad. Niti je imao problema pri eksploataciji.
    Možda je bolje da bacamo evriće po svetu nego da ih ostavljamo u Srbiji!!!

    1. Upravo i ja tako razmisljam Vaso. Skoda i VW se kupuju za potrebe drzavnih sluzbi i drzavnih preduzeca i to modeli koji su potpuno neadekvatni za ono za sta se kupuju a cena im je cesto i veca od Fiata 500L. Na primer vozila za tehnicke sluzbe, imate firme koje su kupile Polo a to je toliko mali auto u poredjenju sa 500L da ne mogu da verujem da niko to ne primeti i ne reaguje.
      Inace posedujem 500L i veoma sam zadovoljan sta sam dobio sa tom sumom novac. U inostranstvu 500L je dosta skuplji nego kod nas, pa me cude i nasi ljudi sto ne odu na probne voznje i testiraju auto licno, iznenadicete se koliko je automobil kvalitetan. Stalno stavljanje paralele stojadin i 500L je cista glupost, jedan sa drugim nemaju nikakve veze ni slicnosti, jedino su se proizvodili i proizvode se u istom gradu.

Ostavite komentar


Ekonomija

Black Friday na Bazzar.rs - Najbolje ponude na jednom mestu 7

Black Friday na Bazzar.rs – Najbolje ponude na jednom mestu

Želite da maksimalno iskoristite Black Friday za pametnu kupovinu i ostvarite uštede na najpoželjnijim proizvodima? Bazzar.rs je pravo mesto za vas! Pripremite se za najveću šoping manifestaciju godine koja nudi popuste na hiljade proizvoda iz različitih kategorija, od tehnike pa sve do nameštaja i igračaka za decu.

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. i 24. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ognjen Radonjić, profesor

Iz Danasa u bolje sutra.