Narodna banka Srbije objavila je da su u prvoj polovini ove godine korisnici na rad banaka uputili ukupno 589 prigovora, što je 24 manje nego u istom periodu 2012. godine.


Kako se precizira u izveštaju Centra NBS za zaštitu i edukaciju korisnika finansijskih usluga, najviše prigovora na banaka odnosilo se na kredite – 53,3 odsto, a slede tekući računi sa 18,7 odsto nezadovoljnih korisnika i platne kartice sa 14,8 odsto. Taj centar je, navodi se na sajtu NBS, u prvoj polovini 2013. primio ukupno 713 obaveštenja s prigovorima na rad finansijskih institucija u Srbiji, od kojih se najveći broj, 82,6 odsto, odnosio na rad banaka. „Od ukupnog broja obaveštenja, postupanje je završeno u 497 slučajeva, (70 odsto), od čega se njih 377 (76 odstro) odnosi na neosnovane prigovore, a njih 120 (24 odsto) na osnovane“, navodi centralna banka.

Ističe se da je u poređenju sa istim periodom prošle godine broj primljenih obaveštenja manji za 20,9 procenata, kao i da je od ukupnog broja osnovanih prigovora pozitivno rešeno 77 odsto prigovora.

Od januara do juna ove godine Centru za zaštitu i edukaciju upućeno je 120 obaveštenja na rad društava za osiguranje, što je dva odsto manje u nego u istom periodu 2012. godine. Najveći broj pristiglih obaveštenja odnosio se na auto-odgovornost (55 odsto) i životno osiguranje (20 odsto).

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari