Nekadašnji direktor JAT-a o otkazivanju letova Er Srbije: Ovo se nije desilo u vazduhoplovstvu od Drugog svetskog rata

Ostavite komentar


  1. Naprednjaci su preuzeli stvar, znaju sistem i stvaraju dar-mar…

  2. Kako neki dan AV se pohvali nikad bolje poslovanje,nikad vise para,nema bolje kompanije u Okruzenju pa i Evropi sta sad kome verovati? Posto AV vise niko ne veruje sta je istina?

  3. „ Лет, лет бубамаро, доведи нам госте“ . . .

  4. Kakva malicioznost. Pa u najvećim svetskim aviokompanijama na hiljade je otkazivanja letova-iz raznih razloga.

  5. Ključna je poslednja rečenica – piloti i stjuardese neće da lete za ove plate.

  6. Kad se smeni ceo izvrsni menadzment i dovede strucni kadar, mozda stvari budu drugacije. Ovo je dokaz da kompanijom upravljaju nestrucni, politicki dovedeni ljudi na celu sa Milicom Netkovic koja unistava letacko osoblje kaznjavanjem i represivnim merama. Masa ljudi pobegla iz kompanije jer se ne ceni rad vec politicki kadar i koliko ste bliski sa doticnom. Malo treba istraziti ko je sve na menadzerskim pozicijama u kompaniji i sve ce biti jasno

  7. Nek se objavi koliko kosta ovo otkazivanje letova jer troskove snose poreski obaveznici tj.gradjani RS

  8. Šteta što nije bio ovako pametan pre nego što je postao bivši…

  9. Gde dodju napredni iz SNS-a – tu trava ne raste (pritom ne mislim na plantazu marihuane koju su pokusali da legaliziraju kao drzavni projekt, o kojem se sve manje govori BTW).

  10. Strasno, kako svaki bivsi direktor pljuje po sadasnjoj situaciji, a svaki bivsi se debelo nacapao i nikad neprica kako je propao prethodni gigant, u obom slucaju JAT, kao Vujovic je najposteniji i sad sve zna a onda nije znao. Zamislite hiljade letova kad je otkazivano u Nemackoj i strajkovi bili, a ovo sad jedan dan i gle pljuvacine i od koga. Ispitati imovinu id Vujovica, sve ste svesno unistavali i prodavali.

  11. Šta bi bila stvarna poruka ovog teksta? „Kad se ja vratim sve će biti dobro kao što je bilo u JAT-u“?

  12. Dok je on bio direktor aviona nije ni bilo, kamoli da su leteli.

  13. Defininitivno nesposobni ljudi vode ovu drzavu,ali u propast! Znaci ni najbogatije zemlje na svetu ne lete na 43 destinacije,samo se Srbija pravi pametna! Nije to samo aj poleti,treba odrzavati te avione valjda,bezbednost je najbitnija. Zasto mi letimo u neke zemlje sa 6,7 linija,a oni kod nas ni sa jednom? Ocigledno nema ko da organizuje. Pod hitno neko da se stavi na celo Er Srbije,neko ko ce sve to da dovede u red,da smanji broj destinacija a da se te pare uloze u pooravku aviona i redovno odrzavanje! Mi smo zaista tuga,cemer i jad od drzave. Brate,svi ostavke,nesposobni ste na svim nivoima..

  14. Fušeraj, neznanje, i nestručnost krase organizovanu kriminalnu sektu, i njene koalicione partnere, u svim sferama ovog posrnulog društva. Brod tone, i završićemo na dnu, mnogo brže nego što mislimo.

  15. Vrlo tendeciozan tekst.
    Prvo, JAT je imao avione koje je kupila cela SFRJ, pa iako je imao svoje avione, gomilaio je gubitke, a deo tog sistema je bio i g. Vujovic

    Drugo, Air Serbia je izdala saopstenje.
    Povecali su broj letova, prodavali karte, ali avioni kasne, bilo sa servisa, bilo u lizing.
    Podsetio bih g. Vujovica na red letenja zadnje godine JAT-a – bukvalno Rasapd sistema.

    Air Serbia je neki evropski prosek, mnoge kompanije otkazuju letove, to je danas normalnost u avio saobracaju, i AS nije izuzetak.

    A sto se tice Danasa, ‘svaka vam cast’ na nezavisnosti i objektivnosti, isto kao i onima koji tvrde da UG duguje 7 milijardi evra i da cete uskoro biti prodati.

  16. Konfornije, brže, jeftinije – Konj-express, nego Šibicar ER Srb.

  17. „U EU se svako kašnjenje preko tri sata računa kao otkazan let i dobijete 600 evra“

    Ovo što je izjavio gospodin Vujović je neistina, ja lično sam takvo iskustvo imao sa Austrijom, Lufthanzom i Etihadom i nisam dobio NI DINARA uz obrazloženje da je u pitanju „viša sila“ koja nije mogla biti predviđena unapred. To kako je JAT poslovao i šta se sve dešavalo u nacionalnoj avio kompaniji u vreme dok ga je vodio uvaženi komentator gospodin Vujović jako dobro je poznato – kamo lepe sreće da je bilo drugačije, ne bi bio doveden do bankrota.

  18. Vojvodo, to što avion nisi video do ove godine ne znači da nisu postojali i da nisu leteli. Sve naveo čovek kako je, znaju ljudi koji rade tamo kakvo je stanje.

  19. Valjda predsednik Vučić bolje zna od vas što pišete komentare….

  20. Nije bitno sta je bilo . nije bitan svastikin but, bitno je istinito stanje, jesu li otkazani toliki broj letova, da lice putnicima biti isplaceno obestenje, prema zakonu i propisima ili je ER SRBIJA u problemima, moj deda Vojislav je imao 6 konja , a ja juga od 45 konja, nesipa se novo vino u mehove stare, nejede se sve sto leti, triput meri, jednom plajezvari,,,

  21. Letim avionima Er Srbija često i prezadovoljan sam osim kad uđem u avion pa vidim da se nalazim u avion nekog iznajmljemog prevoznik i osetim se prevareni ipak sam kupio kartu za Et Srbija a uslugu pruža neki RuminskiHrvatskiGrcki…ŠLJ privatnik..loš avion ,losi piloti lose stjuardese. Ali naši piloti su najbolji stjuardese naše prijatne i govore više jezika avioni Er Srbije dobri.

  22. Er Srbija kompanija za svaku pohvalu a lično više puta mi je otkazan let od strane wizeira i nikad nisu nadoknadi…

  23. @ziza,
    To je tacno, prosla godina im je najbolja ikada (to kazu zaposleni u AS koji vide cifre). Samo za letove do Moskve su cene karata ekonom klase digli sa 300-350€ na 1300-1600€ a biznis sa 800-1000 na 2000€.
    Malo li je…

  24. Nazalost AS sa 18 aviona hoce da lete u 80 gradova a Turkish Airlines sa 420 aviona lete u 120 gradova.
    Razlika se oseca.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Nastić, di džej

Tokom svih ovih godina čitajući Danas naučio sam šta predstavlja nezavisno novinarstvo i koliko je to danas veoma retko.