Nema otkaza na Aerodromu, nego „ugovori neće biti produženi“

Najava ministra Zorana Đorđevića da na "Nikoli Tesli" niko neće biti otpušten samo jezička akrobacija - 300 ljudi ostaje na ulici

Ostavite komentar


    1. Otpuštaju se ljudi koji rade 10-20 godina što na omladinsku, što na neke fantomske lizing agencije. Kršenja Zakona ima,bilo bi dobro da zađe neka inspekcija, iako gdin Popović iz nekog prodanog sindikata tvrdi drugačije, a što bi se bunio kada ima koeficijent i platu kao da radi u NASA. Samo budala koja mrzi svoju zemlju rasprodaje prirodna bogatstva i infrastrukturu. Ovi što su zaseli to rade godinama unazad.

      1. Poznajem Popovica 15 godina, samo cu reci ko ga ne zna skupo bi ga platio. Jako inteligentan lik, ali jako los covek.

    2. POPOVICI,CUVAJ SVOJU FOTELJU I TVOJU DOBRU PLATU,PRILIV OD SINDIIKATA I CUTI AKO VEC NECES DA SE BORIS ZA KOLEGE KOJE GODINAMA RADE.KAD SI TAKO RECIT,STO TI NE UZMES TU OPREMNINU I ODES?!!!

  1. Znači u vrlo lošim uslovima za poslovanje, uspeli su da uštede 5,2 mil.dolara i da vrate arapima – SVAKA IM ČAST – neka se na njih ugledaju i sve naše ostale kompanije !!!

  2. Prošli izbori, a vlasnik neće više da daje pare sns- ovcima koji su uhlebljeni. Bez brige, naći će vođa njima neka mesta gde ćemo ih mi i dalje plaćati – makar ništa i ne radili. Neće se on odreći sigurnih glasova. Nije ovo za radost – pali smo na dno pa ljudi zarad preživljavanja na sve pristaju.

  3. Slicno je u pravosudju, samo sto se otpustaju stari posle 6-7 god na odredjeno a dovode novi, iako za pravosudje i dalje postoji zabrana zaposljavanja

  4. Postovani Danase, vidim da ste konacno zagrebali po povrsini „Nikole Tesle“. Naravno, pisete samo o vrhu ledenog brega. Evo informacija koje bi mogle da vas zainteresuju da krenete da otkrivate dalje. Dakle, Vinci se ne zaustavlja sa ugovorima na neodredjeno, vec otpustaju i radnike na neodredjeno. Kako? Ovako. Radnicima na odredjeno nude otpremnine za sporazumni odlazak, koje su manje nego zakonom utvrdjene ili da dobiju otkaz kao tehnoloski visak, kada se bude radila nova sistematizacija. Oni koji odbiji da odu sporazumno, bivaju mobingovani o sikanirani od strane poslodavca, dakle bajnog Vinci, u smislu robovskog rada, od po 12h dnevno, a i vise.. pri tom i subotom i nedeljom.. Ne postoju nikoga, pa cak ni zene koje su se vratile sa porodiljskog, koje pri tom, proglasavaju nesposobnim za rad u novim poslovnim aplikacijama, za koje, tehnicki, nisu mogle da budu obucene, jer su bile na porodiljskom bolovanju.. Molim vas, kao covek, da objavite ovaj komentar i uz Boziju pomoc, nastavite da otkrivate afere Vinci-SNS na aerodromu „Nikola Teslila“.

  5. Žalosno, ali „tražili smo – eto nam“ i sve je po zakonu. Sami smo birali „demokratiju“ umesto kakvog – takvog socijalizma. Jednostavno smo „odbacili“ i neke dobre stvari pod parolom „bando crvena“. Na kraju krajeva moramo da se pomirimo sa činjenicom da je Tito umro 1980. godine, i da je samoupravljanje „umrlo“ sa njim, i tako nam je – kako nam je. Na „snazi“ je kapitalizam, i to onaj neoliberalni.
    Druga stvar, ugovor (pa i onaj o radu) je sporazum dve ili više strana zasnovan slobodnom voljom i na dobrovoljnoj (ponavljam dobrovoljnoj) osnovi, gde je sve unapred propisano i precizirano. Tako i pomenuti ugovori. Pročitani i“potpisani“. Od trenutka potpisivanja istog znalo se da postoji mogućnost da se ugovor ne produži. Prošla su vremena kada se sa istog (i jedinog) radnog mesta išlo u penziju . Glavni krivac za sve, po meni, su sindikati koji su dozvolili da se donese ovakav Zakon o radu, a sada kada isti postoji (i da se ne lažemo „ide na ruku“ poslodavcima) kasno je da sindikati „daju svoje ocene“. Otprilike samo to i rade. “ Daju ocene“ i organizuju štrajkove, a i to rade čisto da opravdaju svoje postojanje i radna mesta, jer takvim svojim „radom“ nisu nikada ništa uradili za dobro radnika.
    Za one (a takva je većina) koji neće shvatiti komentar, ovo je kritika sistema.

    1. Narodni prijatelj DANAS koji redovno doprinosi korona ludilu sad kao brine za zaposlene aaaa ovce ovce…

  6. Ocigledno da su svi aerodromi u svetu suoceni sa istim problemom kao beogradski. Zato se cudim zasto ima toliko negativnog komentara o ekonomski opravdanim razlogom za smanjenje zaposlenih. (primer iz Vasih novina: Kompanija Fraport, koja upravlja najvećim aerodromom u Evropi, onim u Frankfurtu, najavila je da će, usled krize, biti primorana da otpusti 4.000 radnika iz cele grupacije. Kompanija Fraport, koja upravlja najvećim aerodromom u Evropi, onim u Frankfurtu, najavila je da će, usled krize, biti primorana da otpusti 4.000 radnika iz cele grupacije.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. i 24. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Jelena Glušac, novinarka

Danas je važnije nego ikada braniti slobodu govora i kritičke misli. Zato čitam Danas.