Nemci u Srbiji dvaput kratkih rukava zbog Fijata

Tragom informacija da Folksvagen planira da proizvodnje preseli u našu zemlju

Ostavite komentar


  1. srbija je nesigurno tle za bilo kakvu dugorocnu investiciju.
    Nemci igraju na sigurno.

  2. Posto nas je u medjuvremenu, od 2008, markjoneov FIAT, krvnicki zavrnuo u vezi svega sto je obecao, od plana i kolicine proizvodnje do zaposlenosti i plata, … a Folksvagen je upravo ovih dana zavrsio uspesne pregovore sa americkim FORDom o zajednickom ulaganju u istrazivanja i razvoj elektricnih vozila, … Srbija ce uskoro, sa punim pravom, verovatno da se zahvali italijanima i okrene se onima koji poseduju pare i buducnost auto industrije, a umeju i da odrze rec kada nesto obecaju …

  3. Nije pomenut mozda i najveci minus Srbije u odnosu na Bugarsku – a to je da nije u NATO-u.
    Kao posledica toga nije samo da bi to ogromno ulaganje bilo manje sigurno nego bi i kasnija prodaja vozila u regionu bila rizicnija podlozna dnevnoj politici tipa albanci/ustase/cetnici/cekanje na granici 36h itd. Moguci regionalni bojkot proizvoda iz Srbije jer Srbija i dlaje radi i za Rusiju i moze teoretski da ubacuje teroriste da smenjuju vlasti okolo. Bugarska taj problem nema. Bugarska medjutim zaista nema autoindustriju ali ima i probleme sa losim radnim navikama i jos cak vecom korupcijom nego u Srbiji.
    Verovatno ce VW odluciti za neku trecu zemlju u konacnici, ni Makedonija nije iskljucena.

  4. Imate li lektora? Dokle će te pisati „Fijat“? Pogledajte prvi auto ove marke na ulici, pa prepišite.

  5. To bi dovelo do neslucenog razvoja Srpske auto industrije i privuklo jos svetskih brendova auto delova. Nije slucajno izabrana Srbija jer poseduje 10% svetskih rezervi litijuma neophodnih za baterije elektro automobila. I bescarinski izvoz u Rusiju nije bas na odmet jer uslov u paritetu 10.000 vozila proizvedenih u Srbiji za isto toliko ruskih brendova ce lakse proci sa prosirenom gamom Fiata 500 L i Folksvagenovim brendovima,Skodom, Seatom.
    Postoji pretpostavoka da ce see Srbiji proizvoditi SUVovi pa je i Fiatov Mali SUV kao drugi model koji ce se proizvoditi u Kragujevcu takodje indikativan.
    Jos nesto veoma bitno svetske investicija pogotovo Amerike, Nemacke i drugi velikih sila znaci i sigurnost of bombardovati npr. jer not. samo Gornji Milanovac nije bombardovan NATO bombama zbog Metalca i Tetrapaka.

    1. Pod jedan vw ne dolazi u Srbiju. Razlog? Nisu njima potrebni radnici koji švrljaju po automobilima.
      Pod dva. Nemam pojma kako je to uređeno u svim stranim firmama u Srbiji, ali znam za neke. Imaju velike probleme sa proizvodnjom u vreme slava, punoletstava, krštenja…..U nekim firmama je preporučeno da se radniku odobri slobodan dan za slavu. Ako u jednoj proizvodnoj jedinici njih samo 3 slave, već je problem za proizvodnju.
      To ne pišem bez veze, jer znam kakvi su ugovori između države i nekih firmi.

  6. i šta će se desiti kada neki naš gedža zavrne švabe za par miliona dolara oteravši svoju firmu u stečaj ? zar stvarno mislite da će ozbiljna kompanija da se dovede u poziciju da čeka 10 godina susdke presude ili 20 godina na završetak stečaja da dobije svoj novac. neverovatno koliki smo mi optimisti bez pokrića.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

26. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Tatjana Mandić Rigonat, pozorišna rediteljka

U ovoj medijskoj prašumi dezinformacija, poluinformacija, laži i propagande u kojoj živimo, Danas je list koji piše u našem interesu, interesu građana.