Platforma Netfliks udružila se sa kompanijom Majkrosoft kako bi ponudila jeftiniji plan pretplate korisnicima koji će prikazivati oglase, javlja danas Bi-Bi-Si.
Netfliks kaže da će usluga biti „dodatak“ njegovim postojećim planovima, koji ne uključuju reklame.
Kompanija još nije otkrila koliko planira da naplati pretplatnicima za novu uslugu.
Netfliks je najavio taj potez nakon što je prijavio svoj prvi gubitak pretplatnika i otpustio stotine radnih mesta ranije ove godine.
Platforma za striming izgubila je 200.000 pretplatnika u periodu od januara do marta, u poređenju sa 2,5 miliona, koliko su analitičari očekivali da će kompanija povećati u tom periodu.
Kompanija je saopštila da je odabrala Majkrosoft kao svog globalnog partnera za tehnologiju oglašavanja i prodaje kako bi uvela „plan pretplate po nižoj ceni sa oglasima“.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.