Nikakva korist od „bus plusa“ – manjak 150 miliona evra

Ko je kriv za loš javni prevoz u Beogradu - ljudi koji ne kupuju karte ili gradska uprava koja ne ume da rukovodi GSP-om

Ostavite komentar


  1. Apeks u prošloj godini zaradio 900 miliona dinara što je oko 7,5 miliona evra. Na zaposlene kontrolore i ostalo osoblje potroše najviše milion i po evra, znači nekome ostane 6 miliona evra. Pitanje je u čiji džep ide taj novac.
    Meni nešto liči da ovi iz grada nisu toliko zapeli da se plaća karta zbog GSP-a nego zbog Apeksa. Ako im je stalo do GSP-a i kako kaže Vesić da sva preduzeća kupuju zaposlenima direktno karte, onda i nema potrebe da postoji kontrola naplete pa može odmah da se ukine Apeks. A oni bi da se karte direktno kupuju u firmama, a da Apeks ne vrši kontrolu, ali da naplaćuje proviziju od 8%. U tom slučaju bi bilo pošteno ili ukinuti Apeks, ili da oni naplaćuju proviziju samo od karata prodatih na trafikama jer ničim nisu zaslužni za prodaju karata koja preduzeća direktno kupuju zaposlenima jer je to na osnovu odluke grada.
    Hvala.

    1. Juce i danas , kontrola u busu , kontrola u tramvaju , svi imaju kartu od putnika , znaci nije do naroda .

    2. Nikola, mala ispravka: Kontroleore NE PLAĆA APEKS NEGO MI, plaća ih grad. Zamislite. Ja sam njih nekoliko pitao čiji im je pečat u radnoj knjižici, svi rekli Grad beograd

  2. Ovo je pokazatelj nesposobnosti SNS kadrova i vlasti. Maltretiraju citavu privredu i sve preduzetnike izmenom propisa gde vlasnici preduzeca treba da izigravaju spijune i da kontrolisu kako njihovi zaposleni koriste naknadu za prevoz, umesto da se bave delatnoscu za koju su osnovani.
    A sa druge strane, GSP ima od 5900 zaposlenih samo 2900 vozaca i cak 3000 nevozaca!!! Jos jednom, 3000 nevozaca?! I onda se pitaju zasto prave tolike gubitke. Pa zato sto su pozaposljavali pola svoje SNS stranke na izmisljena radna mesta da primaju plate Koje nisu zaradili, i da lupaju minuseve na ovakve komentare. Ja placam porez da bi najmanje 1000 njih sedelo u GSP, pilo kafe i botovalo.
    SNS unistitelji Srbije.

    1. Marko, čiji si ti bot? Idi po sendvič i sokić kod gazde ili traži da ti pojača dozu istih. Problem sa visinom broja zaposlenih je još iz vremena predhodne vlasti. Tako da pažljivo čitaj i pitaj svoga gazdu ako smeš, zašto nije sredio Gsp tada dok je bio na vlasti i zašto je uopšte uvodio i namestio baš Apex!

  3. Ovu „mudrost“ …Nikakva korist od „bus plusa“ .. su napisali razumni ljudi odmah posle uvodjenja tog sistema. Trebalo je da (uzalud) prodju godine da se shvati da taj sistem kao ni oni šatro-kontrolori ne donose nikakvu dobit GSP-u nego samo generišu troškove – svake godine sve veće.

  4. Verovatno je opet narod kriv, sto nema dovoljno kontrolora i sto GSP opet nesto petlja.

  5. Najviše koštaju stari autobusi koji su na remontu i troše mnogo goriva. Mudrujući, vlast u Beogradu kaže da nije htela da se zadužuje. Pa nije ni morala, neka smanji novogodišnju rasvetu, neka pravi fontane od 300 hiljada evra a ne od dva miliona evra itd. Sada posle 6 godina je teško nadoknaditi broj vozila koji su u pristojnom stanju kada nisu kupljeni novi na vreme. Takođe, bez obzira što nije popularno, mislim da boljestojeći penzioneri treba da plate godišnju kartu 1000, a neki možda i 2000 dinara. Prosto me je sramota da se cele godine vozim za 400 dinara. Populizam je na pogrešnom mestu.

    1. Godišnja karta od 400 dinara!? Pa dajte ih onda besplatno.Ovako još misle da su stvarno platili za uslugu koju koriste.

      1. Mi penzioneri smo ceo radni vek izdvajali i za stambenu izgradnju, prevoz, izgradnju „montenegra“ posle zemljotresa… za zdravstvo, školstvo… a gde je sve to danas? Pa, odneli žuto-plavi i ovi crni današnji na svoje račune na „egzotičnim destinacijama“! I, sada bi trebalo ponovo da plaćamo sve iz početka sa penzijama ispod 20 hiljada din!?

  6. Bus plus je dete Djilasa i provizijice koje su završili u privatnim dzepoviam kad je sistem totalno prsao kao sto sve prsne kad ovi od 5 oktobra dohvate nešto u ruke. Dok je gsp radilo samo za sebe prevoza je bilo i za vreme sankcija a ikarbus je štancovao autobuse za nas. Kolko li će se samo igraditi na nabavku ovih novih autobusa brrrr sirotinja nemože da zaradi za čitav život. 5 oktobarske vrednosti i onog što je imao viziju jedino Srbi u svetu slave svog prvog presednika kolonijalne vlade koji je naoravio sistem da zemlja bude razvaljena do temelja .Aca Srbin je samo nastavak žute politike. A ovi korisni idioti što šetaju što su naglo progledali bore se samo za svoje privilegije jer Aca Srbin nikog nije platio da bi blejio ili snimio film svirao u inostranstvu fensi idioti

    1. A pre 5 oktobra GSP je bio savrsen sistem prevoza? Sve klimatizovani autobusi, cisti, polasci na vreme….?? Za vreme sankcija bio normalan prevoz!? Jesi li ti covece na nekim drogama?? Da li si nekad bio u nekoj drugoj drzavi, da li si video kakav je sistem prodaje karata i kontrole? Ja bio u Portugalu, Italiji, UK… slican sistem kao BusPlus, ali nikom ne pada na pamet da udje u prevoz a da ne validira kartu, narocito u Portugalu. BusPlus je uveden iz razloga silnih mahinacija sa markicama, jer su ih radnici sami stampali i preprodavali na crno a da ne pricam za silne pljacke koje koje su bile posle skupljenog novca od prodatih markica, koje ni do dan danas nisu rasvetljene. Sto se tice Ikarbusa, uporedite njihove autobuse i Solaris koji je kupljen od kredita (inace Ikarbus se bunio zbog tog kredita a nisu mogli ni 20 autobusa da proizvedu za godinu dana) kao nebi i zemlja, teski krs pravi Ikarbus. Po vama je najbolje da nam se ponovo uvedu sankcije, ozivimo Slobu i da nastavimo da zivimo u blagostanju… Zbog polupismenih osoba kao sto ste vi, zato nam je tako kako je, tesko da ce ikad biti bolje!

      1. Ali brate trebao si da dodaš i to da je cena karte u GSP u viša nego u pariskom metrou. Da je cena niža bilo bi manje švercovanja ovako rizik se isplati.

  7. Samo glup covek ne zna da koristi podatke koje sistem daje. Ako Neko misli da se organizacije transporta resava policijskim glupostima a ne matematikom treba da se vrati u skolu pothitno.Verovatno bi neki bolji student saobracajnog fakulteta trebao da odrzi predavanje somovima tako sto ce napraviti. softver za Rentabilnost saobracajnog u metropoli I lepo zarudjuje pare dok Neko ne smisli nesto jos bolje od bus plus-a.

  8. Ne priznajem platformu GSP-Apex,iako su je Gradske vlasti,jednostrano priznale…!! Drzava Srbija treba da cuva interes gradjana..!!.A gle, ne moze da raskine ovaj ugovor,a hoce da odbrani KiM svim pravnim sredstvima…?

  9. Ko je dao penzionerima da se neograničeno voze i ne plaćaju? Jasno piše da deca do 7 godina ne plaćaju prevoz a vize se i studenti i samo kažu srednja skola. Mnogo njih ne plaća a koristi a i Gsp bi mogao bar da sa tolikim viškom zaposlenih bolje da se organizuje. Ni ne peru autobuse a ne nešto drugo. Srozalo se sve. Probajte u normalnoj zemlji da ne platite prevoz a da se vozite.

    1. Da, probajte da ne odvojite 2e od 3000e koliko dobijate mesecno , pa cete videti svoga boga.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

23. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ognjen Radonjić, profesor

Iz Danasa u bolje sutra.