Kompanija NIS organizovala je dvodnevnu NISOTEC distributersku konferenciju u Vrdniku.
Stručni skup okupio je brojne regionalne distributere i partnere kojima su predstavljene perspektive tržišta maziva, tržišni trendovi kao i primena novog marketing koncepta u oblasti maziva u Srbiji i regionu.
Ovom prilikom razmotrena su i pitanja poslovanja biznisa maziva NIS-a, ukazano je na glavne izazove sa kojima se susreće tržište ulja i maziva, a predstavljeni su i modeli inovativnog marketinga u ovom segmentu poslovanja.
NIS već petu godinu za redom organizuje ovakvu manifestaciju sa ciljem unapređenja, razvoja i razmene stručnih iskustva.
Svečani skup otvorio je direktor Direkcije ulja i maziva Dmitrij Vukolov koji je tom prilikom naglasio: „Biznis maziva je jedna od ključnih oblasti non fuel biznisa kompanije i važna alatka za povećanje poznatosti brenda i lojalnosti potrošača. Naša kompanija konstantno razvija i primenjuje inovacije u biznisu, što je doprinelo da postanemo jedan od lidera u regionu. Za nas je takođe važna saradnja koju imamo sa distributerima kako u Srbiji, tako i u regionu i verujem da ćemo zajedničkim snagama uspeti da ostvarimo postavljene ciljeve i ostvarimo viziju, a to je jačanje liderske pozicije u Srbiji, kao i osvajanje regionalnog tržišta u biznisu ulja i maziva“.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.