Kompanija Podravka Srbija je, četvrtu godinu zaredom, priredila zabavu za celu porodicu organizujući “Lino porodični dan”.
U jednoj od poznatih beogradskih igraonica mališani su se družili sa omiljenim medvedićem Linom i uživali u novoj unapređenoj recepturi Lino lade sa povećanim procentom lešnika, navodi se u saopštenju.
Kompanija Podravka i brend Lino godinama unazad promovišu ideju porodičnih druženja organizujući i pridružujući se aktivnostima koje upravo imaju takav koncept. “Lino porodični dan” je kreiran sa ciljem da roditelji i deca provedu zajedničke momente u igri, a medvedić Lino je i ovog puta osvojio srca mališana.
„Podravkin brend Lino je deo odrastanja mnogih generacija, pa i roditelji današnjih mališana su odrastali uz stari dobri Čokolino. Uz nove proizvode i unapređenje postojećeg asortimana Lino proizvodi postali su pravi izbor za doručak ili večeru cele porodice, a susreti poput ovog su nam najbolji dokaz da je medvedić Lino zaista deo odrstanja. Da mališani vole lik medvedića Lina, govori i veoma pozitivna reakcija na limitiranu seriju proizvoda Lino crunch i Lino pillows, koja u naznačenim kutijama mališanima donosi nove Lino figurice“, izjavila je Stana Popović, direktor marketinga u kompaniji Podravka Srbija.
Lino porodični dan je samo jedan u nizu koje organizuje kompanija Podravka Srbija. Slična druženja očekuju najmlađe u Novom Sadu, Nišu i Čačku.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.