Nova ekonomija: Beograd izdvaja još 87 miliona za reklamiranje prevoza 1Foto: BETAPHOTO/ MILOŠ MIŠKOV

Grad Beograd spreman je da izdvoji još 87 miliona dinara za promociju javnog prevoza, te je raspisao javnu nabavku za „medijski plasman i izradu vizuala za javni prevoz“, piše portal Nova ekonomija.

„Procenjuje se da bi realizacija ove kampanje doprinela značajnom povećanju prihoda od prodaje karata u javnom prevozu, čime bi se omogućila sredstva za unapređenje kvaliteta usluge javnog prevoza“, piše u projektnom zadatku.

Kampanja treba da bude usmerena na promenu stavova, navika i ponašanja korisnika javnog prevoza, odnosno potrebno je osmisliti koncept usmeren ka edukaciji korisnika javnog prevoza, odgovornom ponašanju svih učesnika u saobraćaju i „promeni navika u vidu plaćanja javnog prevoza“.

Za kampanju je potrebna izrada vizuala, koja podrazumeva izradu video spotova za televizijsko oglašavanje, za oglašavanje na bilbordima i stajalištima i izradu vizuala za oglašavanje na internetu,

Kako piše Nova ekonomija, Sekretarijat za javni prevoz je naveo da se na ovu kampanju odlučio kako bi se „povećalo poverenje građana i promenila slika o javnom prevozu“, a od privrednog subjekta se traži da je u poslednje dve finansijske godine (2020. i 2021.) ostvario ukupni prihod u zbirnom iznosu od najmanje 175 miliona dinara.

Rok za podnošenje ponuda je 10. jun, a okvirni sporazum će, kako navodi portal, biti zaključen sa jednim ponuđačem na period do utroška sredstava, najduže dve godine.

Nova ekonomija podseća da je prethodno, krajem aprila, Sekretarijat za javni prevoz oglasio tender za multimedijalnu promociju korišćenja i unapređenja sistema javnog prevoza putnika (izradu filmova, štampanog materijala i inovativnog tehnološkog rešenja) za šta je namenio 75 miliona dinara.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari