Kompanija Hyundai motor je u Frankfurtu u Nemačkoj, otvorila najveći evropski prodajni auto salon, predstavljajući tom prilikom svoj novi identitet na svetskom nivou.

Do kraja 2014. godine svih 200 ovlašćenih dilera u Evropi poneće potpuno nova obeležja kompanije. Ističući posvećenost kompanije Hyundai motor da kupcima pruži još veći nivo zadovoljstva i postane najomiljeniji automobilski brend, novi identitet nudi mnogo više od tradicionalnog prodajnog auto salona. On sadrži kombinaciju otvorenog prostora, modernog nameštaja kao i najnovije tehnologije, sve u svrhu poboljšanja iskustva kupaca.

– Naši klijenti su ključni faktor u svemu što radimo, tako da je naš novi dilerski identitet upravo dizajniran za njih. On pruža prostor za prodaji i postprodaji kao i dodatne potpuno nove dimenzije, gde će kupci moći zaista da iskuse sve čari Hyundai brenda – istakao je Byung Kwon Rhim, predsednik Hyundai motor Europe.

Inspirisan emotivnim iskustvom kupaca, automobilom u pokretu i otvorenim prostorom, „Emotion Park“ koncept dizajna, sadrži tople bronzane eksterijera u kombinaciji sa prirodnim svetlom koje prolazi kroz unutrašnji prostor, stvarajući jarki, prozračni i prefinjeni ambijent. Posetiocima je omogućeno da uživaju u opuštajućem i inspirativnom ambijentu u udobnim foteljama, uz tablet računare, što im pruža potpuno novu dimenziju u kojoj će istražiti Hyndai brend. Do 2018. godine svih 6.000 ovlašćenih Hyundai motor dilera širom sveta će dobiti novi kompanijski identitet.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari