Novi nasip na Koridoru 10 srušen zbog loše podloge

Ostavite komentar


  1. Evo danas sam Vam se, poštovani, iz Danasa, obratio sa komentarom u vezi 300 km uradjenih autoputeva, kako reče dična ministarka Zorka, i hvalisanja iste, koji(komentar) niste objavili, a evo ovaj dogadjaj sa rušenjem nasipa na „slavnom“ Koridoru 10, zbog loše podloge, potvrdjuje sve što sam rekao u tom komentaru.Ovo je jedno.
    Drugo je, da ministar infrastrukture ako nije tehničke struke, što je u sadašnjoj Srbiji slučaj, ne treba da se bavi tehnikom već više ekonomijom i da ne obara tendere svojih prethodnika sa napumpavanjem vrednosti radova za puteve na njenim tenderima, jer sve to ide iz budžeta, tj. iz džepova poreskih obveznika.

    Poštovanje Redakciji Danasa

    1. Poštovani nije tačno da ministar mora biti iz struke u resoruk0ji vodi,poželjno jeste ali ne i obavezno jer kao takvo skoro nikada nije ni bilo.Ostalo, verovatno ne znate kako se šta gradi,projektuje….i kada ro budete shvatili onda se javite za razgovor.Projekat geomehaničke stabilnosti je, kako piše,rađen 2008 godine pa to abolira izvođača radova, obzirom da je radio na osnovu geomehaničkog,važećeg projekta,naravno ukoliko je po njemu radio.Postoje organi koji mogu veoma brzo i veoma lako da utvrde kvalitet urađenog geomehaničkog projekta a onda da o jasne ko je izašta kriv.Dotle,nemojte pisati i pljuvati,urađeno jeste,propusta je vilo i uvek će biti ali će AUTOPUT OSTATI,ZA MNOGE POSLE NAS PAMETNIH.

      1. Pa pitanje je ti „pametni“ kada je tako urađen da li će ostati autoput iza nas ili će nove generacije morati ponovo da ga grade jer su SNS majstori ovako dobro odradili posao

      2. Pa pitanje je kad je toliko dobro urađen, da li će nove generacije imati autoput ili će morati ponovo da ga rade

  2. Uzorci tla su predradnja projekta ili sleduju odmah nakon idejnog rešenja i predloženih mogućih trasa.Dobro uzorkovanje,određeni broj za određenu vrstu radnji, dobra;stručna i poštena analiza uzoraka dovodi do odluke o nosivosti tla i tu nema više o čemu da se govori.Ako je tlo danas nosico teško da se može promeniti u periodu od par godina.Obzirom da je tlo uzorkovano 2008 godine,kako je navedeno,potrebno je podmjedan iskontrolisati geomehanički projekat i videti o čemu se zapravo radi.Građevinci rade na osnovu građevinskog projekta urađenog nakon,izmeđuostalih i geomehaničkog projekta.Veoma je lako ustanoviti ko je i kako isprojektovao,naravno ukoliko se to želi.Sve u svemu lako je pronaći greškomi videti ko je odgovoran za nju.

    1. koliko i investitor. Ne možeš u državnoj firmi da zbrinjavaš decu inspektora, tužilaca, sudskih veštaka, tajnih družbi, članove stranke, a ona nemaju nikakvo radno iskustvo. Organizacija posla poverava se ljudima sa velikim radnim iskustvom, a ne uvodi se balafurdija nakon faxa u firmu preko koje država ulaže novac. Kako neko ko nema dugogodišnji radni staž na izgradnji puteva može da napravi procenu vrednosti radova i da provali da li je projektant naslepo radio ili na osnovu profesionalno odrađenog ispitivanja tla? Kako može da izabere odgovornog revizora projekta? Kako može da izabere profesionalni nadzor? Ovo je znanje kojim se hvali ministarka. Loš projekat je dovoljan razlog da se na vreme zaustave radovi i uradi preprojktovanje nakon ispitivanja tla. Neznanje je dovoljan razlog da ne prepoznaš loš projekat I guraš posao na silu i ako je odokativno vidljivo da gradiš Skadar na Bojani. Alavost je više nego dovoljna da uzmeš više za sebe nego što uradiš u put. Može li ministarka da dokaže da su joj prsti čisti pošto tvrdi da ona i njeni postavljenici imaju znanje?

    2. Na to o cemu ste pisali pomislim kad god prodem pored onog rugla od ogromnog solitera sto se gradi u Omladinskih brigada na Novom Beogradu, prema Rodicu kad se krene.

  3. Ne znam da li ce Boga okriviti za ovo ili mozda DJilasa i ostale lidere ili Velju ali znam da je samo par kilometara od ovog zida i tunel,Bancarevo sa dve cevi, na ovom koridoru.Hoce li neko tamo smeti da prodje,sta ako se i tu tlo mrvi i pretvara u mulj?Na svakom koridoru imaju oybiljne propuste ali nikako nema ostavke.
    Za takozvane djilasove mostove nije bilo nikakve primedbe i nije bilo nikakvih problema oko kvaliteta(samo su dizali prasinu oko cene).

  4. @bota

    Ja pišem i ne pljujem kako vi kažete, već samo konstatujem ono što i drugi gradjani vide.
    Nekim slučajem sam gradjevinski inženjer, tako da ipak znam kako se šta projektuje i gradi.
    Toliko znam da sigurno ne bi rekao da se nosivost tla promenila u periodu od 2008 do danas, kao što je izjavio kolega iz Koridora.Možda projekat geomehaničke stabilnosti koji je radjen 2008 abolira izvodjača ali ako radite ovako značajnu gradjevinu kao što je autoput, trebalo je uraditi noviji projekat geomehaničke stabilnosti, s obzirom da je prošlo 11 godina, čisto zbog sebe, projektanata, investitora, da se zaštitiš. Ovako, kao posledice uzroka, o kojima neću da pričam, pošto vi kažete da pljujem, imamo propuste, kojih u zadnje vreme vezanih za Koridor 10, ipak ima puno.
    A što se tiče toga da li ministar mora biti iz struke, ovog puta tehničke, s obzirom na iste pomenute propuste, ipak je bilo poželnjije da je tako bilo.

    Poštovanje Redakciji Danasa

  5. A, tako je lepo, juče, povodom pukotina u Grdelici, dočaravala svoju pedantnost i predanost gradjevinskom poslu. Znate, ono, kako, sa šlemom na glavi, zaviruje u svaki ćošak i pita za sve čemu šta služi i da li izgleda dobro urađeno. Baš joj se ne da postane Velika Graditeljka male Srbije. A, kako bi joj lepo stajalo!

  6. @milekengur
    Super je ovo što ste napisali, Mile.

    Poštovanje Redakciji Danasa

  7. Put gradila tri brata rođena,
    do tri brata, tri Vučića draga,
    jedno beše Aleksandre kralje,
    drugo beše vojvoda Andreja,
    treće beše Mihajlović Zorana ,
    Put gradili na Koridor ga zvali,
    put gradili tri godine dana,
    tri godine sa trista majstora,
    ne mogaše nasip podignuti,
    a kamoli sagraditi puta,
    što Zorana za dan ga sagradi,
    to sve vila za noć obaljuje….

    1. samo se pitam koliko će ljudi sada morati biti „zazidano“(osuđeno) u ovaj put da bi vila dopustila

  8. Neki strucni komentar ne mogu dati, posto se u to ne razumem, ali znam da bih se osecala nelagodno a mozda i ugrozeno, da putujem koridorom 10.

  9. „Nosivost tla se promenila?“ Hahaha, ove vesti iz SRB su bolji smeh od Comedy channel. Svaki danse slatko smejem citajuci vase vesti. Zao mi je jedino to, da vi verovatno placete.

  10. Da li je policija bila prisutna prilikom rusenja nasipa.Kopaonik nije daleko pa bi mogli da pomognu i tamo u vezi najavljenog rusenja.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 26. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Tatjana Mandić Rigonat, pozorišna rediteljka

U ovoj medijskoj prašumi dezinformacija, poluinformacija, laži i propagande u kojoj živimo, Danas je list koji piše u našem interesu, interesu građana.