Od 30. decembra sedam traka na naplatnoj stanici Preljina

Ostavite komentar


  1. Neka budala je projektovala duplo manje traka .desavalo se i sat cekanja na prolaz preko rampe pa se pitam na cemu su ti projektanti?
    Potrose se milijarde evra na auto put a mnogo im je par hiljada po naplatnoj rampi…

  2. Posto su u Srbiji autoputevi drzavni, potpuno je nejasno zasto se i dalje forsira prevazideno u Evropi naplacivanje po betonskim rampama i kucicama sa ogromnim osobljem kad sve to moze da se zameni jednom vinjetom? Zbog cega je vazna odluka ministarke Mihajlovic da se nepotrebno podigne max brzina sa 120 na 130 km/h kad se opet u EU smanjuje (Holandija) na 100 km/h. Dakle, rade se potpuno kontraproduktivne stvari da bi se pokazalo narodu da se kao nesto radi a ne rade se savremene radnje! Mi smo stvarno retardirana drzava!

    1. Autoput služi za brz transport. Najnormalnija brzina bi bila 150 bez tolerancije. A to što su spustili na 100, najbolje da spuste na 60 i misle da će da reše problem

  3. Mozete zamisliti da cekate izlaz sa auto puta 45 min na naplatnoj rampi.ja doziveh.o tome niko ne pise treba projektanta uhapsiti

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Nataša Miljković, TV novinarka

Danas čitam od samog početka. Pomagao mi je u emisijama koje sam radila, ali i u životu u Srbiji mi je pomagao.