Od subote u Hrvatskoj važe nova pravila u saobraćaju: Vožnja električnih trotineta i skutera prvi put regulisana zakonom

Ostavite komentar


  1. Jel deca smeju da voze tricikl? Ne znam ni da li roleri spadaju u licno prevozno sredstvo ili ne?

  2. Kod nas neće ovo regulisati zakon još 20 godina. Do tada ćemo leteti. Nadam se iz zemlje!

  3. Biciklima,trotinet ima i sl.zreba strogo zabraniti vožnju po već suženim trotoarima,jer predstavljaju veliku opasnost za pešake!

  4. Својевремено смо сва возила са до тада „помоћним мотором“ сврстали у моторна возила! И за њих важе сва правола за моторна возила!!
    Каква је разлика измрђу возила са СУС мотором у односу на возила са електро мотором? Код кола, бусева, камиона – не постоји разлика! Зашто онда правимо разлкку код скутера, бицикала, тротимета и дгугих сличних возила??
    Када вам такво возило изненада излети, и ви због тога скренете, напрсвите саобрсћајку – Ви сте криви!!! Јер то неко ел.возило НЕ ПОСТОЈИ У САОБРСЋСЈУ И ЗАКОНУ!!
    Нпр. Искочи вам ел. бицикл, ви избегнете бицикл, ударите било кога – ВИ СТЕ КТИВИ!!! Јер то и тако ел.возило, уствари, не постоји у закону! Ви сте по томе самовољно скренили и напрабили нрзгоду!!

  5. Imam jednostrano oštećenje sluha i svakog puta se prestravim kada pored mene, s’ leđa, na trotoaru prođe neko električnim trotinetom i to često na 20ak cm. One koji mi idu u susret bar vidim. Bilo bi dobro kada bi nekako upozoravali pešake na koje nailaze, tj. bili obavezani na to. Ovom prilikom se zahvaljujem svim biciklistima koji koriste zvono.

  6. Svko prevozno sredstvo na motorni (i elektro) pogon, razvija veću brzinu od 25 km/h…velika većina. Bez obzira, motorni pogon nalaže, voziti dotično vozilo po putu predviđenom za motorna vozila, sa kacigom, prslukom za uočavanje, registracijom (kočnice, prenos, gume i slično. NE PO BICIKLISTIČKIM…NE PO ŠETALIŠTIMA. Naime, biciklo se ne sme voziti po šetalištu, dok neka deca od 5 do 10 godina, od bogatih očeva, dobiju elektro trotinet..i juriš po centru, peščkoj zoni. Neka mi neko kaže, da takvo dete, sa tim trotinetom, što ga dobi od neodgovornog, sno ovsmi bogatog roditelja ili već koga….ne bi odvojio od života, kad bi tom vožnjom
    pogodio vaše dete ili unuka, sa teškim posledicama.

  7. @Dreka Nije tacno da svako el vozilo razvija brzinu vecu od 25km. Obicni el trotineti imaju ogranicenje da mogu max 20km na sat. Takav i ja vozim, retko idem 20km, samo kad je ravno i nema nikoga.

  8. Nisam mislio da cu ovo ikad da napisem, ali bravo za Hrvate. Iskreno to je nama vise nego neophodno, pre par dana mi je uletelo dete od 12 godina +/- , elektricnim trotineton, u kruzni tok sad desne prilikom iskljucenja sa kt podvuklo se izmedju desne strane auta i bankine…milimetri. I posle naravno kriv vozac automobila jer nas zakon je ne vidi kao ucesnika u saobracaju vozilom, vec kao pesaka.

Ostavite komentar


Ekonomija

Ukida se obaveza prevoznika da na autobusu istaknu naziv i sedište firme: Sindikati GSP-a upozoravaju da građani neće znati ko ih prevozi 9

Ukida se obaveza prevoznika da na autobusu istaknu naziv i sedište firme: Sindikati GSP-a upozoravaju da građani neće znati ko ih prevozi

Četiri sindikata Gradskog saobraćajnog preduzeća (GSP) Beograd saopštila su danas da najava ukidanja obaveze prevoznika da na autobusu istaknu svoj naziv i sedište firme u čijem vlasništvu se nalazi vozilo, predstavlja nameru gradske vlasti da od građana prikriju informaciju koje su privatne firme angažovane na kojoj liniji.

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Vasil Hadžimanov, muzičar

Danas su jedine novine koje nepristrasno izveštavaju o stvarima u zemlji i jedini prozor u istinu.