Rano jutros nešto posle četiri časa došlo je do kvara platforme za pristup avio-kompanijskim sistemima koji koriste sve avio-kompanije na beogradskom aerodromu za čekiranje putnika, objašnjavaju iz Beogradskog aerodroma „Nikola Tesla“ za Danas.
Kvar je, kako dodaju, otklonjen u roku od oko sat vremena zahvaljujući brzoj reakciji aerodromskog IT osoblja i kompanije koja pruža podršku i vrši održavanje navedene platforme.
„Ovo je dovelo do usporavanja procesa prijave na let u jutarnjem špicu i, posledično, do kašnjenja pojedinih letova avio-kompanija u toku prepodneva“, potvrđuju oni.
Sa aerodroma napominju da je sva aerodromska lokalna infrastrutura bila sve vreme funkcionalna, ali da je došlo do nepredviđenog prekida u radu „Cloud“ platforme za pristup avio-kompanijskim sistemima.
„Bez obzira na ovu situaciju, ne očekujemo značajno odstupanje današnjeg reda letenja usled jutrošnjeg tehničkog kvara“, poručuju oni.
Sa aerodroma tvrde da sve nadležne službe na aerodromu sarađuju kako bi se minimizovao uticaj ove situacije na komfor putnika.
„Izvinjavamo se putnicima koji su afektovani ovom situacijom i pozivamo ih da status svojih letova provere na sajtu aerodroma i u odabranim avio-kompanijama“, navode oni.
Podsećamo, nacionalna aviokompanija Er Srbija objavila je jutros da je usled kvara IT sistema beogradskog aerodroma „došlo do stvaranja većih gužvi na šalterima za prijavu na let“.
Kao posledica toga, kako su naglasili, većina letova Er Srbije u jutarnjem talasu kasnila je u odnosu na planirano vreme poletanja, dok je nekoliko letova kasnilo i po dva sata.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.