Oko 80 odsto srpskih vozova svakodnevno kasni

* Ako bi se sabrala sva kašnjenja vozova na dnevnom nivou, došlo bi se do cifre od šest meseci kašnjenja godišnje
U proseku železnički saobraćaj za ukupno pet do osam sati na dan premaši red vožnje

Ostavite komentar


  1. Razlog su zastareli vozovi i zastarela železnička infrastruktura.

  2. Nije samo vozni park vazan, a i on je osim novih garnitura iz Rusije i Svajcarske, vrlo zastareo, nego je jos vaznija infrastruktura. Kad ZS imaju samo 10-tak vagona koji su sposobni za medunarodni saobracaj, sta dalje da se kaze! Dakle, nije samo Srbija voz nadlezan nego i Infrastruktura a posto to sve spada u Holding, ne mogu se glavni direktori koje je postavila ministarka Mihajlovic, tako lako izvuci iz odgovornosti. Budite samo uporni u redakciji Danasa i trazite informacije na koje gradanstvo ima pravo s’ obzirom da se iz budzeta Srbije svake godine transferise u ZS jos 100 % njihovog prometa! A sto se tice nedavnog kasnjenja iz Bara ono nije bilo 5 h nego Panonija Bar-Subotica je kasnika 8 h 30 min u dolaznoj stanici. E sada se postavlja pitanje kako to da nestane struja tako dugo a da se ne obezbede dizel lokomotive – pa zato jer ih vise skoro nema! I uopste, ko je kriv za tako dug nestanak struje izmedu Valjeva i Kosjerica. Nemojte da navode vremesnke neprilike kao da se one desavaju samo u Srbiji!

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 21. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ognjen Radonjić, profesor

Iz Danasa u bolje sutra.