Online krediti sve su popularniji i među bankama i među pripadnicima mlađe generacije, a Crédit Agricole je jedna od banaka koje imaju primat u ovoj vrsti usluge.
O razlozima zbog kojih se klijenti odlučuju da kredit uzmu preko interneta i pogodnostima koje ovakvi zajmovi nude, za ovaj specijalni dodatak govori Raško Tomašević, rukovodilac za poslovanje sa stanovništvom, marketing i komunikacije Crédit Agricole banke.
*Zašto ste uveli online kredite i zbog čega bi neko uzeo pozajmicu preko interneta umesto da ode do poslovnice?
Osnovni razlog uvođenja svih elektronskih i online bankarskih usluga i proizvoda, pa i pomenutih kredita, jeste potreba da svoje usluge ponudimo klijentima na njima lakši, brži i pristupačniji način. Savremeni način života i svakodnevne navike modernog čoveka su uticale na to da korisnici bankarskih usluga postanu zahtevniji ne samo u pogledu kvaliteta usluge, već i u pogledu vremena i mesta gde im je ta usluga dostupna. Korišćenje online bankarskih usluga, čak i najzahtevnijim klijentima, štedi ne samo vreme, već i novac – budući da su sve online usluge i proizvodi jeftiniji od tradicionalnih. A sa druge strane, uz ovakav pristup se ne uskraćuju informacije jer su bankarski službenici i dalje lako dostupni za konsultaciju i savetodavne usluge telefonom ili live chat-om.
*Da li su onlajn krediti skuplji ili jeftiniji od „klasičnih“?
Online je, po pravilu, uvek jeftiniji od klasičnog rešenja jer podrazumeva manje angažovanje resursa banke, budući da klijent sam popunjava zahtev. U cilju promocije ovakvog pristupa korišćenja bankarskih usluga, Crédit Agricole banka uvek osmisli neku povoljnost koja bi naše postojeće i potencijalne klijente dodatno motivisala da se odluče na online kredite. Sada je u toku ponuda kojom se svi klijenti koji se odluče za online prijavu za keš kredit, na sajtu banke ili preko društvenih mreža, oslobađaju troškova obrade kredita. Na ovaj način se lakše i brže, a svakako jeftinije može doći do dodatne sume gotovog novca.
*Koliko je interesovanje za onlajn kreditima, da li se građani usuđuju da ih uzimaju i koji su najpopularniji?
Ima sve više klijenata koji se odlučuju za online kredite. To je uglavnom onaj deo populacije kojoj je upotreba modernih tehničkih rešenja postala sastavni deo svakodnevne rutine i koja već mnogo drugih usluga obavlja na sličan način. Svakako da se najviše odlučuju za keš kredite koji su, i inače, jedan od najtraženijih bankarskih proizvoda.
*Koliki je potencijal ove vrste kreditiranja?
Trend digitalizacije je prisutan već nekoliko poslednjih godina i za to vreme beležimo konstantan rast broja korisnika online usluga, prvenstveno onih koji se odlučuju za upotrebu elektronskog i mobilnog bankarstva. Pomoću ovih aplikacija se može, u bilo kom trenutku, veoma lako (iz svoje omiljene fotelje u dnevnoj sobi), brzo (onoliko koliko je internet brz) proveriti stanje na računu, mogu se platiti računi, mogu se kupiti ili prodati devize, pronaći lokacije filijala i bankomata. Sve je više i onih koji se odlučuju da i komplikovanije proizvode, poput kredita, realizuju online. To su, uglavnom, pripadnici generacije koju nazivamo “internet doseljenicima“ tj. one koja je naučila da živi sa internetom. Pravi bum ovakvog poslovanja možemo očekivati kada stasa i generacija “internet domorodaca“ tj. ona koja je odrasla na internetu i srodila se sa svim mogućnostima koje on pruža.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.