Proizvodne trake u kragujevačkom Fijatu prekjuče su, posle samo dve nedelje rada, ponovo zaustavljene i mirovaće do 5. februara, kada će proizvodnja ponovo biti pokrenuta.
U januaru je u kragujevačkom Fijatu proizvodnja smanjena zbog pada prodaje pa je bilo tek devet radnih dana, tokom kojih je napravljeno 3.750 automobila. U februaru će, saznaje naš list, biti osam radnih dana, u martu desetak, koliko će ih biti i u ostalim mesecima do sredine godine. Očekuje se da će u 2019. kragujevačkoj fabrici biti proizvedeno do 40.000 automobila, što je, kako se procenjuje, granica rentabilnosti Fijatovog poslovanja u Srbiji.
Dogodine već, ukoliko ne bude novog, ili još jednog modela, proizvodnja će najverovatnije, biti upola manja nego ove godine, što će gotovo izvesno dovesti u pitanje rentabilnost poslovanja Fijata u Srbiji.
Međutim, ako naredne godine počne proizvodnja drugog modela, kako se najavljuje iz kooperantskih kompanija, time bi najvećim delom bili upošljeni postojeći fabrički kapaciteti, što bi Fijat moglo da vrati i na mesto najvećeg izvoznika u Srbiji, koje je zbog pada prodaje modela 500L ove godine izgubio.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.