Papreni „Osmeh Vojvodine“: Koliko će da nas košta brza saobraćajnica od Sombora do Kikinde?

Ostavite komentar


  1. Osmeh će biti samo na licima onih koji pokradu pare u svoje džepove. Nama ostalima koji ćemo da otplaćujemo kredite neće biti do smeha.

  2. … koštaće ove što nam zajme pare, nas neće ništa jer kad je šibicar bio na gubitku?!

  3. Uvek se javljaju neki sveznajuci strucnjaci a vec iz prve recenice zakljucis da o materiji pojma nemaju i da prosipaju samo politicku suplju pricu i neke izlizane komunisticke floskule. Kao prvo svo podrucje od rumunske do hrvatske granice je visoko plavno zbog Tise, Dunava, kanala i velikog broja jezera uz visoki nivo podzemnih voda koje izbiju na povrsinu pri svakoj osrednjoj kisi. To je model mocvare. Kao drugo najveci deo podrucja je pesak a ne crnica te je podloga nestabilna i mora se prvo osigurati baza pa tek onda razmisljati o tipovima koji su zbog toga skuplji. Veza izmedju krajnjih istoka i zapada Vojvodine povezuju Banat i Backu, snizavaju troskove transporta i uvezuju industriju, privlace sve putnike koji ce ustedeti preko 200 km u putu jer ne moraju ici preko Madjarske izmedju Rumunije a samim tim Crnog mora do Hrvatske i Austrije a samim tim zapadne Evrope. Racunajte ovde i uvezane luke Dunava i Tise poput Apatina itd.

  4. Не дај боже да сам у праву, али требало је представити и дан кад ће доћи ђаво (кредитори) по своје. Оно што ОВИ приказују као највећи успех је узимање кредита. Тако нас је броз вукао за нос деценијама. Узме кредит и убеђује нас како је геније за економију. То што су га Англосаксонци створили и одржавали, није важно. брозове кредите смо платили грађанским ратом, а ове како ћемо платити ?

  5. Није јасно зашто се и у економији користи дипломатски речник. Зашто се каже „сумња се на корупцију“ када бројке све кажу и треба их користити што више. Како је могуће да пут од Сомбора до Кикинде, дакле равницом, и није ауто пут, кошта 12,7 милиона евра километар, када исто то у Аустралији кошта 2 милиона и пуно бољег квалитета ? Како је пут Хоргош-Нови Сад дужине 117 км. који је радила влада Мирка Цветковића коштао 100 милиона евра?. За тај износ данашњи „мајстори“ изграде 8 километара. Корупција је сувише блага реч, овде је у питању отворена пљачка која нас убрзано води у дужничко ропство.

  6. Oa nije to baš tako jednostavno.Koliko tu treba mostova pa nadvožnjaka pa tunela,a da ne pričamo klisura kroz koje mora proći put.Pa visinske razlike pa na takvom putu na planinskom prevoju stalnu stanicu za čišćenje snega i poledice.Pa ako treba i tunel će da se nazida ne da se prokopa negi ima da ga nazidamo pa onda da ga prokopamo.

  7. Динар за пут, динар тати..
    динар за пут, два динара мами…
    динар за пут, три динара Бати…
    динар за пут, три динара куму…
    динар за пут, четири динара ортаку…
    динар за пут, пет динара мени!

  8. Ne postoji nista sto ce neka vlast napraviti , a da je realna cena. Razlika je samo sto neki nista ne naprave, a neki naprave mnogo. Srbija je to.

  9. Zbog vašeg straha da će neko drugi umesto vas pokrasti pare, Vojvodinu treba ostaviti sa makadamskim puevima i ponekim sa rupama delimično pokrivenim prastarim asfaltom. Nazdravlje.

  10. Ko se imalo razume u građevinarstvo zna da je u pitanju korupcija. Inače u prilog ovome govori i to da je popravka i asfaltiranje puta Šid-Gibarac-Bačinci-Kukujevci (12 km dužine) započeta polovinom Avgusta 2023. još nije završena, a kada će biti NE ZNA SE.

  11. Strucnjaci opste prakse
    14. februar 2024. u 07.54
    Uvek se javljaju neki sveznajuci strucnjaci a vec iz prve recenice zakljucis da o materiji pojma nemaju i da prosipaju samo politicku suplju pricu i neke izlizane komunisticke floskule. Kao prvo svo podrucje od rumunske do hrvatske granice je visoko plavno zbog Tise, Dunava, kanala i velikog broja jezera uz visoki nivo podzemnih voda koje izbiju na povrsinu pri svakoj osrednjoj kisi. To je model mocvare. Kao drugo najveci deo podrucja je pesak a ne crnica te je podloga nestabilna i mora se prvo osigurati baza pa tek onda razmisljati o tipovima koji su zbog toga skuplji. Veza izmedju krajnjih istoka i zapada Vojvodine povezuju Banat i Backu, snizavaju troskove transporta i uvezuju industriju, privlace sve putnike koji ce ustedeti preko 200 km u putu jer ne moraju ici preko Madjarske izmedju Rumunije a samim tim Crnog mora do Hrvatske i Austrije a samim tim zapadne Evrope. Racunajte ovde i uvezane luke Dunava i Tise poput Apatina itd.

    Ako ovakvi ‘strucnjaci’ grade ovaj put onda neće dugo trajati!
    1. To o “plavljenju i močvarama” možeš da prodaješ nekom ko nije iz Vojvodine! Osim sto je neistinito nije ni bitno jer je poenta u tome da se u ravnici ne grade mostovi i tuneli, najskuplja stavka jednog puta.
    2. To sto će neki prevoznik iz Rumunije ili sa zapada uštedeti na 200 km putanje nikako nije argument za investiciju Srbije. Ako put placa EU onda ok. Ah da, EU će nam ukinuti i ovo sto su nam davali jer smo krali na izborima ali to je već druga priča… Znaci ako ste hteli da vam se taj put isplati morali ste napraviti autoput sa naplacivanjem putarine.

    Ali to bi sve razmišljao i znao neko sa mozgom, neko ko ne troši tuđe pare.

  12. Zbog cene i malverzacija Osmeh Vojvodine ne treba, na karti, da gledamo sa teritorije Srbije već iz Mađarske. Tada će biti pravi „smešak“

  13. Kao i sve što rade: preskupo (zbog korupcije) i nekvalitetno. Ali narod očigledno tako želi pa neka je sa srećom.

  14. Koja budala spaja ovako male gradove ovako skupom cestom. Kiseli osmeh vojvođana. Bolje da poprave postojeće saobraćajnice u celoj Vojvodini s tim parama. Najpametniji genije među nama je odlučio, inače stručan za sve od saobraćaja do porođaja.

  15. Mafija , ugovara da radi puteve nepitaju narod jer oni za njih nepostoje , sramno i bedno njima je bitno sto vise para da zgrnu , ovo sto se desava u zemlji nema nigde u svetu.

  16. Stručnjače opšte prakse
    Jesi ti nekad prošao tim delom Vojvodine gde će ići trasa puta? Ja jesam, puno puta, i video sam samo njive, oranice, i plodnu zemlju. Nigde nisam video pesak. Nema šanse da brzi put na toj lokaciji košta isto kao autoput koji ide kroz Frušku goru. Autoput, i još dugačak tunel pride, mora da bude mnogo skuplji. A ispostavlja se da je cena skoro ista. To je nemoguće.

  17. Pitajte mog zemljaka Milenka Jovanova zašto je u Skupštini Srbije rekao da će ovaj put koštati 750 miliona E i da će gradnja krenuti od Nakova. Po njemu je to trebalo već da je završeno. Sad se Nakovo ne pominje, gradnja ni na vidiku, a cena ode u nebesa.

  18. Vojvođanske puteve treba popravljati. Sa ovim sns proračunom za novu brzu saobraćajnicu (nije dakle autoput), sa višestruko naduvanom cenom, većom nego da put ide kroz Himalaje, može se popraviti mnogo km postojećih puteva.
    Drpali su i iz prethodnih vlasti, ali ove lopuže su svetski šampioni u tome.

  19. „Kao drugo najveci deo podrucja je pesak a ne crnica te je podloga nestabilna“… Alo, stručnjak, eno Sahara sa svim ostalim PESKOVITIM pustinjama, pliva u vodi!!! Probajte peskovito tlo zasititi vodom, ili pitajte Izrael, Egipat, Libiju… da li imaju problem sa ODVODNJAVANJEM?

  20. Sreća u nesreći,neće to ni početi do 2027 a do tada će i pasti cena jer će pasti sekta.
    Nije započet ni jedan jedini metar puta,nije uradjena expropiracija,nema projekta,nema izvodjača radova…samo se piše po novinama,klasičan spin.

  21. Jedan meni/jedan tebi
    Jedan,dva meni/dva tebi
    Jedan,dva,tri meni/tri tebi
    Ovako posluje moja sekta.

  22. Svako komentarise,a da pocnu komentarori da vise rade a manje komentarisu! Ajd nesto da napravimo pa onda da kudimo.

  23. Ne znam samo zašto se gradi taj put, odnosno za koga.. za 20 godina u Vojvodini će ostati samo metuzalemi, ko će to da plaća.. Govorim iz iskustva, živim u selu blizu Kikinde.. Nema mladih ljudi, sve pobeže za inostranstvo ili za Novi Sad… tuga, jad i beda…eto toliko

  24. Pozdrav iz Sombora. Da si samo pogledao mapu puta na mapi, a za to ne treba biti strucnjak, video vi da ova trasa ne ide uopste kroz Apatin, niti preko Dunava. Sedi 1! Kao neko ko zivi u Somboru, koji je odvojen od ostatka Srbije i kojeg uvek zaborave, prvo Zuti, pa sad i Vucic, nama jos jedan magistralni put ne treba, nego autoput, koji nemamo. Sombor je odavno mrtav grad, bas kao i Kikinda. Na severu se samo u Suboticu ulaze, i to zbog blizine i dobrih odnosa sa Madjarskom, ni zbog cega drugog.

  25. I vreme je da se nešto uradi na severu zemlje svaka čast onom ko je to osmislio povezati mađarsku sa rumunijom isplatice se brzo

  26. Odes u Hrvatsku,vidis uradjene puteve i onda je vau.Kad mi radimo onda se pitaju ko,kako, zasto,zasto nije ovaj zasto nije onaj…

  27. Kolimo je Vojvodina pokradena od strane Srbije, trebao bi auto put od 6 traka po smeru da se napravi. Za one puteve do Čačka , Krusevca i Kraljeva, to vam nije skupo ? U Vojvodini se ni 1 km auto-puta nije napravio od 1990 do danas

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. i 24. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Nastić, di džej

Tokom svih ovih godina čitajući Danas naučio sam šta predstavlja nezavisno novinarstvo i koliko je to danas veoma retko.