Vlada Srbije otvorila je kontakt centar za javljanje pritužbi na rad banaka u vezi sa isplatom penzija, saopšteno je iz Vlade.
Podsećaju da je, juče doneta odluka da je isplata penzija za građane omogućena uz izdavanje posebnih ovlašćenja, kao i putem dostave.
Iz Vlade naglašavaju da je Narodna banka Srbije dostavila bankama detaljnu instrukciju za postupanje prema korisnicima penzija, uz obavezu da omoguće svim penzionerima da penzije mogu podići: 1) izdavanjem posebnog jednokratnog ovlašćenja za lice koje će u njihovo ime i za njihov račun, uz posedovanje svoje i njihove lične karte, podići unapred definisan iznos penzije ili 2) dostavom penzije na kućnu adresu.
„Svi penzioneri koji imaju platne kartice, mogu ih dati osobama od poverenja kako bi za njih obavili kupovinu ili im podigli penziju. Banke su u dužne da kontaktiraju svoje korisnike u vezi načina isplate, a penzioneri se mogu javiti i na posebne brojeve telefona banaka kako bi ih penzioneri kontaktirali“, navodi se u saopštenju Vlade Srbije.
Svi građani koji imaju problema sa radom banaka na isplati penzija, mogu pisati na adresu [email protected] odnosno na kontakt telefon 011/ 7350 560.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.