Rajićeva Shopping Center, prvi šoping centar u najpoznatijoj beogradskoj ulici – Knez Mihailovoj, otvorio je svoja vrata. Pojedini brendovi koji se od sada mogu naći u Rajićevoj – po prvi put došli su na srpsko tržište.
Šoping centar u Rajićevoj ulici je investicija je izraelske kompanije Ashtrom Group vredna 80 miliona evra, a u novih 15.300 kvadratnih metara prostora dizajniranih za uživanje i kupovinu u najlepšem delu grada, smestilo se više od 80 lokala i 450 podzemnih parking mesta.
Na zvaničnoj konferenciji za medije organizovanoj povodom velikog otvaranja, Zachi Boneh, generalni direktor Ashtrom International, Vladimir Vučković, menadžer za odnose sa zakupcima Rajićeva Shopping Centra i profesor Vladimir Lojanica, idejni tvorac arhitektonskog rešenja centra, obratili su se gostima.
„Rajićeva Shopping Centar je jedan od naših najnovijih razvojnih projekata čija je gradnja započela pre skoro tri godine. Mi smo uložili puno truda u ovaj projekat, kako u enterijer tako i u eksterijer, težeći da se uklopimo u lokalno kulturno nasleđe, kombinujući staro i novo. Razvoj Rajićeva Shopping Centra, od samog početka pa sve do ove svečane ceremonije otvaranja, bazirao se najviše na lokalnom srpskom tržištu, upošljavajući domaće podizvođače, dobavljače, dizajnere i supervizore. Tokom faze izgradnje, zaposlili smo preko 400 radnika, a kada završimo projekat taj broj će prevazići 600 zaposlenih, rekao je Zachi Boneh, generalni direktor Ashtrom International i najavio završetak sledeće faze projekta, otvaranje „Mama Shelter” hotela početkom 2018. godine.
Pored vodećih brendova kao što su Tommy Hilfiger, Scotch & Soda, Lindex, Springfield, Levis, Huawei, Timberland, Pandora, Esprit, Carpisa, Extreme Intimo, Nine West, Yamamay i mnogih drugih, neki brendovi pojavili su se po prvi put na našem tržištu u okviru Rajićeva Shopping Centra.
„Premijerno, sada možemo da prošetamo kroz radnje Calvin Klein Jeans, Armani Exchange, Go Active i Dormeo Home, dok će nas lepa iznenađenja dočekati i u multi-brend prodavnicama, kao što su Mia Maya (Moschino, Valentino Red, Emporio Armani…), Fashion & Friends (Guess, Lui Jo, Superdry…), Sportina (Hugo Boss, Polo Ralph Lauren, Morgan…) i Beosport (Quicksilver, O’Neill, The North Face…).
Najpopularnije kocke, čuveni Lego, sada po prvi put u Srbiji ima svoju zvaničnu radnju Lego Shop u, zajedno sa odabranim restoranima poput Smokvice i kafeima sa najlepšim pogledom na grad”, rekao je Vladimir Vučković, menadžer za odnose sa zakupcima.
Prvi specijalizovani LEGO® Store otvoren je na trećem spratu i na jednom mestu nudi bogat asortiman kreativnih igračaka za decu i odrasle, kao i ekskluzivne linije proizvoda koje do sada nisu bile dostupne u našoj zemlji.
Možete napraviti svoju lego igračkicu Foto: R. Marković
Na preko 170 kvadratnih metara kupcima će ponuditi ekskluzivne linije iz bogatog LEGO® asortimana: LEGO® „Architecture“, LEGO® „Technic“, LEGO® „Star Wars™“, kao i mnoge druge popularne setove. U ponudi se nalaze i specijalni „Pick-A-Brick“ zid koji omogućava kupovinu kockica na kilogram, kao i „Build-A-Mini“ ugao gde svako može kreirati jedinstvenu LEGO® figuricu. Cene su za svačiji novčanik. Tako najjeftinija lego igračkica košta 349 dinara, dok je najskuplji Lego dvorac od oko 69.000 dinara. Privesci su recimo 699, set od tri male igračkice 899 dinara, a lego dinosaurus 2.099 dinara.
LEGO® Store Srbija pripremio je i brojna iznenađenja za verne ljubitelje čuvenih kockica, te će tokom prva četiri dana, od 14. do 17. septembra sve koji postanu članovi Loyalty kluba, obradovati i popustom od 20 odsto na kompletan LEGO® asortiman proizvoda.
Urbanistički, kompleks je sagrađen od trajnih, prirodnih i industrijskih materijala uz korišćenje najsavremenijih tehnologija i istovremeno poštovanje istorijskog nasleđa lokacije, sa ciljem da sačuva tradiciju najrazvijenijeg trgovinskog centra grada i odgovori na sve moderne potrebe posetilaca. Arhitektonsko rešenje centra, koje iza sebe ima nagradu međunarodnog arhitektonskog konkursa, delo je akademika Milana Lojanice i profesora Arhitektonskog fakulteta u Beogradu Vladimira Lojanice, ali i višegodišnje saradnje sa svim nadležnim institucijama, dok su u izvođenju radova angažovani isključivo lokalni podizvođači.
„Pre početka radova sprovedene su dve faze arheološkog istraživanja u kojima je učestvovao Gradski zavod za zaštitu spomenika i Arheološki institut. Nađeni su ostaci iz 2-og, 4-og i 17-og veka koji su rekonstruisani, sačuvani i prezentirani. Ljubaznošću Narodnog muzeja u Beogradu, imamo izložene ostatke kamene arhitektonske plastike iz rimskog doba u zastakljenim basenima na ulazima u objekat, koji vraćaju građanima na uvid deo istorije tog mesta koji im pripada“ rekao je Vladimir Lojanica, arhitekta projekta.
Rajićeva Shopping Centar ima sve servisne jedinice neophodne za udobnost svakodnevnog života, kao što su supermarket, apoteke, mobilni operateri, odeća, kućne potrebštine i elektronika. Na ovaj način, projekat neće biti samo nova gradska destinacija, već i važan deo lokalne i poslovne zajednice.
Šoping centar će imati posebne ulaze sa svih strana: iz Knez Mihailove, ulice Kralja Petra, kao i iz Pariske i Uzun Mirkove, što ga čini lako dostupnim za sve sugrađane koji dolaze sa različitih strana grada, kao i parking prostor na 3 nivoa sa 450 mesta (ulaz iz Uzun Mirkove ulice).
Na dan otvaranja 14. septembra parking u centru se neće naplaćivati.
Otvaranje Rajićeva Shopping Centra za javnost zakazano je za 14. septembar u 18 časova, dok će koncert Bajage i Instruktora biti održan istog dana, od 19:30 do 21 čas, na platou ispred šoping centra. Koncert će biti besplatan i otvoren za sve posetioce.
Rajićeva Shopping Centar je projekat realizovan od strane kompanije ABD d.o.o. koju je osnovala Ashtrom Group, jedna od vodećih i najvećih građevinskih kompanija i grupacija za trgovinu nekretninama u Izraelu. Ashtrom Group nastala je 1963. godine i izgradila je brojne, velike i kompleksne projekte širom sveta.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.