Ovog leta vozom nidokle: Zašto su Bar i Sofija jedine dve međunarodne linije na srpskoj železnici?

Ostavite komentar


  1. Mislim da ne postoji zemlja koja je sredjena a da nema razvijen zeleznicki transport. Ovo je bruka i tuga. Radije bi putovala vozom nego autobusom ali….

  2. Sofija nije direktno povezana. Sa BG,voz ide iz Dimitrovgrafa.
    Nedostatak vagona,lokomotiva i pre svega pruga.
    Pod utiskom zestoke propagande narod zaboravlja da imamo samo prugu BG NS duzine 80Km,Vrsac i Valjevo su jednokolosecne i nepouzdane

  3. Sa 2 vagona!
    Sramota.
    Tamo sam i tamo radim.
    Vec 10 godina nemamo saobracaj ni do Soluna ni Skoplja.
    Da li se zapitate zasto?
    Niko nije lud da putuje po 12 sati,i pritom preseda iz naseg u njihov voz.
    Jer ne dozvoljavaju nase garniture (voz) preko granice.
    A NASI IDU SAMO DO NISA.
    UZAS!!!!

  4. Krenimo od toga da Beograd nema ni zeleznicku ni autobusku stanicu ….nema Mile nema potrebe za prugom Beograd Bar …. kaze Vucic da je ON izgradio najvise puteva i pruga pa evo vam putevi i pruge …… vise nemamo ni avio saobracaj , sta je sledece ……!

  5. Još daleke 1999.godine video sam kod Malog Zvornika železnički most preko Drine, a na našoj strani i preko mosta postoji pruga koja nas vezuje sa BiH.Ne znam sudbinu te pruge, ni u kojoj meri je izgrađena, ni trasu, ali sam iznenađen što se i sa naše i sa strane BiH uopšte ne pominje sudbina te pruge. To bi bila odlična veza i ne bi plaćali Hrvatskoj gore pomenute velike sume za upotrebu njihovih pruga.
    Da li neko zna za sudbinu te železničke veze i zašto se ona uopšte ne pominje?

  6. Unazad par godina bila je veza sa Ljubljanom,odn.Villachom u Austriji….Vagoni nisu bili od zeleznica Srbije,vec od Slovenskih zeleznica i u Zagrebu se kacio ili otkacivao vagon dva od HŽ.Zasto je to ukinuto???PS od Zagreba do granice voz je jurio preko 120 na sat celom duzinom dok Šid Beograd jurio 30 na sat.A ona stanica u Šidu je bila bruka sa polupocepanom prljavom srpskom zastavom okacenom na ulazu.

  7. Kad kažete „nidokle“, da li ste hteli da kažete „nigde“ ili „nikud“?

  8. ali kad se sredi pruga, to mora biti skuplje od aviona, kao i svuda u Evropi.

  9. Баш сам овог месеца у Италији. Дошао код сестре у Фиренцу, након паузе од 10 година. И изненађен сам како им добро функционише мрежа регионалних возова. Просто да се човек запита „Да ли ће икада нешто слично заживети о код нас?“. Обишао сам Пизу, Сијену Сам Ђимињано, Ливорно, Вијаређо, Масу, Ла Специју (и иза ње) Портовенере, све користећи регионалне возове и тек понегде као додатак локалне аутобусе. Милина је како се лако путује и како је приступачна цена (осам до дванаест евра по смеру, при чему сваки одрасли може да води дете старо до 15 година коме карта буде бесплатна). Наравно, свака карта може да се купи преко апликације. У том случају, не морате да чекате у реду нити да имате папирну карту. Само вам очитају QR код са телефона и пролазите. А на истој апликацији имате живо праћење до које станице сте стигли, као и најаву на којој треба да изађете или преседнете, са податком за колико минута и са ког перона вам полази наредни воз. Сви вагони двоспратни, климатизовани, а тоалети у њима чисти, јер се изнова перу пре сваког поласка са почетне станице. Седишта као у оним нашим новим, црвеним или у оном брзом за Нови Сад. А брзине до 160 километара на сат.

  10. Davno se tu ne pita struka već stranka. Stranački lideri vode firmu a neznaju posao i doveli nas do propasti bez da odgovaraju. Niko do sada nije odgovarao za uništenje firmi zaposlenih i njihovih porodica nataliteta. Time sve uništavaju i onda ih nagrade u veću firmu odlaze. Dokle

  11. Nije to bilo pre 50 godina, 2011 godine dolazim na beogradsku železničku stanicu i vozovi idu za Bukurešt, Cirih, Minhen, Beč, Budimpešta, Moskva, Kijev, Prag i Bar. 2023 godine, 12 godina posle toga umesto da pored navedenih vozovi idu i na druge destinacije, ostalo samo do Bara da se ide. Da nije tužno bilo bi smešno

  12. Bugarska i Srbija nisu povezane vozom. Prekogranični voz koji stoji u redu vožnje da saobraća od Dimitrovgrada do Sofije, ne saobraća uopšte ! Velika neistina !

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. i 24. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Andrej Josifovski Pijanista, arhitekta i vizuelni umetnik

Danas čitam danas, da se ne bih osvrtao sutra.