Korisnici društvenih mreža masovno prijavljuju problem sa kasnom isporukom paketa naručenih putem interneta na sajtu brenda „Sinsej“ (Sinsay), a udruženje za zaštitu potrošača „Efektiva“ saopštilo je danas da su pojedini potrošači čak i platili porudžbine, a paketi im nisu stigli ni dva meseca kasnije. Danas je kontaktirao kompaniju „LPP Serbia“ u okviru koje posluje i „Sinsej“, te dobili objašnjenje šta je razlog kašnjena isporuka.
Građani su na društvnim mrežama navodili i da je izuzetno teško uspostaviti komunikaciju sa samom kompanijom, kako pre kol centra, tako i putem mejla.
„Mi takođe čekamo dva meseca, prošlo leto a garderoba letnja, kad stigne, ako stigne, odbićemo paket jer nam sad više i ne treba, srećom plaćanje pouzećem smo stavili“, jedan je od komentara.
Iz „Efektive“ su napomenuli da se na sajtu „Sinseja“ navodi rok isporuke – od 15 do 18 dana.
„Račun firme, za sada, nije u blokadi. Nešto se očigledno dešava, pa savetujemo potrošače da ne kupuju ovaj brend, dok se ne utvrdi o čemu se radi. Takođe, pozivamo nadležne da hitno provere poslovanje ove firme i javno izađu sa izveštajem, kako bi se sprečilo da veliki broj potrošača bude prevaren“, navodi se dalje u objavi Efektive.
📢📢UPOZORENJE📢📢
Firma SINSAY ne isporučuje robu i ne vraća novac‼️
Potrošači nam se žale na brend SINSAY, iza kog stoji firma LPP SERBIA. Problem je u tome što su putem interneta, naručili i platili robu koju ne dobijaju po 2 meseca, iako su rokovi za isporuku bili 👇 pic.twitter.com/hrhwHA3AVI
— Udruženje potrošača EFEKTIVA (@UBKEFEKTIVA) August 15, 2024
„Danas“ je kontaktirao kompaniju „LPP Srbija“, u čijoj grupaciji se nalaze, pored „Sinseja“ i Reserved, Mohito, Cropp i House, a kako navode u pisanom odgovoru, roba koja se poručuje sa sajta Sinsay.com uvozi se u Srbiju iz Rumunije, gde se nalaze distributivni centri svih pet brendova.
„U junu mesecu smo imali jako bitnu promenu u našoj matičnoj komaniji, a to je prelzak sa 3PL provajdera na LPP logistiku gde smo u toku tranzitnog perioda imali tehničkih problema sa sistemom, a sa druge strane potrošači su tokom perioda sniženja procesuirali neočekivano velik broj porudžbina što je dovelo do sporije obrade porudžbina nego inače“, navode oni u pisanoj izjavi.
Navedeni tehnički problemi su izazvali izdavanje pogrešne dokumentacije koja prati robu, te je došlo nepuštanja određenog kontigenta robe u promet, a samim tim i do krajnjih potrošača.
„Najiskrenije se izvinjavamo zbog neprijatnosti koje smo prouzrokovali i razumemo da je ovaj problem izazvao nezadovoljstvo kod dela naših kupaca. Svesni smo zabrinutosti potrošača i pozivamo ih na strpljenje, uveravajući ih da preduzimamo sve neophodne mere kako bismo osigurali da svi koji nisu dobili svoju robu ili povraćaj sredstava budu adekvatno zbrinuti“, piše u saopštenju.
Kako su naveli, svakodnevno rade na rešavanju tekućih problema, kao i da je proces spor, ali da se rešava postepeno i u skladu sa zakonima Republike Srbije.
„Naglašavamo da su sve naše aktivnosti u skladu sa zakonskim normama“, istakli su iz kompanije.
Za dodatne informacije i podršku, moguće je kontaktirati kompaniju putem telefona na broj 011/422-0634 ili putem e-maila na adresu [email protected]
Kako su na svom nalogu na društvenoj mreži Iks objavili iz „Efektive“, kompanija „LPP Srbija“ kontaktirala je udruženje i optužila ih da iznose neistinite, te zapretila tužbom.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.