Odbornik Narodnog pokreta Srbije (NPS) u Skupštini grada Beograda Miloš Pavlović izjavio je danas da ta odbornička grupa neće glasati za predlog rebalansa gradskog budžeta za ovu godinu, jer smatra da on neće doprineti razvoju i zadovoljenju potreba građana, već privatizaciji Beograda.
Pavlović je na sednici Skupštine grada naveo da se budžet povećava sa 177 milijardi, na 184 milijarde dinara i to prema njegovim rečima ne odgovara stvarnom stanju stvari.
„Imajući u vidu da ne dolazi do povećanja na prihodnoj strani, već se povećavaju rashodi koji se posle peglaju time što se veštački prikazuju neke stavke na prihodnoj strani, kao što su doprinosi od poreza“, rekao je Pavlović.
Dodao je da se povećava budžetski deficit sa 4,9 na sedam milijardi dinara, kao i usluge po ugovoru, gde se najviše troši na tendere, koji se povećavaju sa 39 na 47 milijardi dinara.
„Povećavate tekuću potrošnju i održavanje sa 7,9 na 10,1 milijardi dinara i to su stavke, to je taj bermudski trougao gde nestaju pare građana u Beogradu. Budžet nije razvojni, nije projektovan po potrebama Beograđana i potrebama razvoja, već prema potrebama vlasnika krupnog kapitala i zadovoljavanju njihovih ličnih interesa“, kazao je on.
On je dodao da budžet nije razvojni, jer je za završetak glavne autobuske i železničke stanice izdvojeno „svega“ 120 miliona dinara u 2026. godini.
„To znači da glavna autobuska stanica neće biti završena pre 2027. godine. Šesti put propada javna nabavka za izgradnju kanalizacije na levoj obali Dunava, zbog toga što taj tender mora da se odvija prema pravilima Evropske investicione banke, a to znači da nema nameštanja“, rekao je on.
Pavlović je naveo da je za osnovnu školu na Meljaku izdvojeno 12.000 dinara, a da je za pristupne saobraćajnice za Prokop izdvojeno nula dinara.
„Za rekonstrukciju javnih saobraćajnica, saobraćajnih objekata i mostova od opšteg interesa predviđeno je izdvajanje tek u 2026. godini, što znači da do tada neće ni početi rekonstrukcija Pančevačkog mosta“, kazao je on.
Dodao je da je za modernizaciju saobraćajne opreme izdvojeno 17 miliona evra u naredne tri godine, a da je kao „šlag na torti“ oko 140 milijardi dinara izdvojeno za linijski prevoz.
„Poveravanje komunalne delatnosti firmi koja je prethodno imala 30 autobusa i baš neposredno pred tender kupila još, kako bi imala 199 novih, što znači da svako u ovom gradu, što bi rekao gradonačelnik, ima mogućnost da kupi autobuse pa da učestvuje. Ne, niko ne kupuje 200 autobusa ko ne zna da će dobiti taj tender, a pogotovo kad stavite uslov da je promet morao da bude šest milijardi dinara u poslednje tri godine“, zaključio je on.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.