Pre nego što se WC papir pojavio u obliku u kom je danas, doživeo je razne promene i one su pratile izmenu društvene svesti. Poslednjih godina događa se novi trend u proizvodnji papira, prava mala revolucija, jer ljudi širom Evrope masovno kupuju srpski toalet-papir, upravo zbog njegovih zdravih karakteristika.
Naime, najveći domaći proizvođač papira Perfex angažovao je vodeće stručnjake kako bi napravili neprerađeni, prirodni toalet-papir, koji neće izazvati nikakve iritacije ili alergije. Tim stručnjaka je posvećeno radio na razvijanju toalet-papira i ubrusa od 100 odsto celuloze, bez dodatih hemikalija.
Njihov zadatak bio je da naprave najzdraviju verziju toalet-papira, koji će imati vrhunski kvalitet. Napravili su nebeljeni papir od celuloze, koji ima veliku moć upijanja bez dodavanja neprirodnih, štetnih supstanci.
Tim u kom su domaći, vrhunski stručnjaci, postigao je svojim znanjem da nebeljeni, prirodni papir bude mekan kao pamuk. U procesu njegove proizvodnje ne koriste se ni parfemi, ni izbeljivači, zato je zadržao prirodnu, braon boju.
Pored svega toga, Perfex ima i IFS sertifikat, koji proizvođači iz ove industrijske grane dobijaju nakon što prođu stroge kontrole, a taj sertifikat je zapravo dokaz da su proizvodi aposlutno bezbedni.
Na pakovanjima su istaknuti natpisi da je papir od 100 odsto celuloze, kao i da nije izbeljivan, što je veoma korisno za kupce, jer na taj način ga mogu uočiti na policama.
Ovi braon, nebeljeni toalet-papiri „planuli“ su na evropskom tržištu, izvoze se u zemlje širom Evrope, pa tako i Srbija ima šta da ponudi u industriji zelenih, zdravih proizvoda za svaki dan, namenjenih širokoj bazi potrošača, posebno deci i bebama.
Proizvodi namenjeni najmlađim su posebno “pod lupom“ konzumenata, jer svako želi samo najbolje za svoju decu. Roditelji u Evropi se okreću nebeljenom, braon, eko papiru jer on ne sadrži ni u tragovima veštačke mirise, namaze, štetni paraben, bisfenol- BPA, a nije ni tretiran izbeljivačima kao što su vodonik-peroksid ili čak onima na bazi hlora koji su “odgovorni“ za besperkornu belu boju kod svih drugih higijenskih papira i ubrusa.
Potrošači iz EU su prepoznali kvalitet, a sve veća prodaja ovog proizvoda na evropskom tržištu znači i da sve više ovih zahtevnih kupaca prepoznaje da je braon WC papir jedini koji ispunjava sve ekološke standarde i da je prvi izbor onih koji žele da kupuju “zeleno“ i kojima je blagostanje porodice na prvom mestu.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.