Pet milijardi evra za infrastrukturu

Ostavite komentar


  1. Samo se treba setiti da je Miloševićev sistem vršio pljačku iz svega par milijardi nečega. Sada samo infrastruktura 16. Ljudska mašta je nemoćna da zamisli te srazmere. Mera će biti decenije.

  2. Sve će to penzioneri pozlatiti!-Lupa,jer nema pojma kolike su to pare,kao njen diktator,AV:“100 milijardi stranih inveticija i 100.000 stranih investicija!“-Kad ono,samo subvencije zapadnim bogatim firmama,10.000€ po radnom mestu,a radnici nose pelene,za 200€vrića,i to ako stignu!!!

    1. hvataćemo se mi za glavu zbog Zorane Mihajlović, živi bili pa videli.

      1. jeste, kao i ovi iz tuzle koji su još uvek u žalosti zbog odlaska ekspertinje .

    2. Ispravka::“100 milijardi stranih inveticija i 100.000 novih radnih mesta!“-Kad ono,moega!

  3. Ako za 760 miliona prave pedeset kilometra onda od pet milijardi nije preterano očekivati 300. Spartanski, nema sta!

  4. Nadam se da će se konačno uraditi krak autoputa Ruma Šabac. Podsetio bih da je on kao i deonica Ruma- NS a i tunel kroz Frušku Goru bio zamišljen još 1990-e godine, pre pojave višestranačja, tako da on nema veze sa politikom. Nije mi samo jasno šta znači tzv. brza saobraćajnica na deonici Šabac-Loznica. Ako se misli na magistralni put sa proširenjima u delu zaustavnih traka, to je greška u konceptu i uzrokovaće mnoge saobraćajne nezgode, naročito zbog činjenice da je ovaj put opterećen teretnim saobraćajem. Zato je mnogo,mnogo sigurnije rešenje izgraditi autoput, makar i sa dve trake u jednom pravcu (bez zaustavnih). Količina saobraćaja na ovoj deonici iziskuje gradnju autoputa i to takođe nema veze sa politikom, već sa realnošću i životnim potrebama.

    1. Izgradite auto put bez zaustavnih traka jer je put preopterećen teretnim saobraćajem, pa kada se pokvari kamion, a nema zaustavne trake, šta dobijate?! Šta mislite da li je takvom putu na ulazu nepohodan plato sa vagom za merenje prepterećenih kamiona kako im ne bi bilo dozvoljeno da ugrožavaju ostale učesnike u saobraćaju i uništavaju puteve? Vaga štiti puteve od uništavanja, kao i odvodni kanali koji se kod nas u poslednje vreme ne vide, zaustavna traka glavu, jer auto putem niko ne vozi 40km/h.

      1. @neozbiljna. Šta se dešava kad se kamion pokvari . Isto ono što bi mu se desilo i da se pokvari na klasičnom magistralnom putu. Gradnja klasične zaustavne trake uvećava troškove za 1/3.Posmatrajući promet na ovoj deonici, narednih 50 godina nema potrebe za zaustavnim trakama, to bilo baš bacanje para.

        1. Ako nema saobraćaja koji bi pokrio troškove izgradnje auto puta u dogledno vreme šta će vama auto put, nije li dovoljan samo magistralni?!

  5. i trebate srbi da se hvatate prvo za glavu pa dupe ,glasali ste za av i zm!

  6. Suma koja se spominje nije zanemariva. Za te pare moze da se napravi solidna putna, drumska infrastruktura, samo kada ne bi radili rusi i kinezi. Ja ne mogu da shvatim zasto sve oni rade i koriste podizvodjace koji nemaju ni jednu masinu, bukvalno. Kvalitet radova i nadzora je los. Ja bih pre skuplje platio nekoj firmi sa zapada.
    Drugo, drumski lobi je unistio zeleznicki saobracaj, kao i zarada drzave na akcizama na gorivo.
    Tesko pranje para, a imamo sela gde jos ima zivih ljudi, a nemaju ni solidan makadamski put. Tuga. Svaki put i pravac je dragocen, ali dajte malo prespite puteve kamenjem po Srbiji gde jos ima zivih ljudi, a ne samo koridore za prolazak kroz nasu zemlju. Mozda su male pare za presipanje, pa ne moze nista da se zaradi?

  7. Ahahaha, hahaha…Pa nasa Zoka je CARICA! Laze za medalju. Crknite dusmani!

  8. Zoka, naša najlepša ministarka! Imamo Koridore Srbije koji moraju da daju procenu za moravski koridor, da izaberu odgovornog projektanta koji neće raditi projekat bez profesionalnog elaborata o ispitivanju tla, moraju da izaberu profesionalnog revizora projekta, izvođače i nadzor da nam se ne ponovi Grdelička klisura i čitamo kako će dve firme, potencijalni izvođači, malo na teren, kada se prosuši zemlja, da daju svoju ponudu… Čemu služe Koridori Srbije, za šta mi plaćamo njihove pravnike, ekonomiste, inženjere, administraciju, higijeničare i vozače kada ne daju procenu za planirane radove i ne raspisuju tendere?! Zašto je usvajan Zakon o javnim nabavkama kada se memorandumi o saradnji pretvaraju u ugovore o izgradnji?!Kakav je naš zakon, može li ministar koji potpisuje memorandume o saradnji sa stranim kompanijama i nakon toga ugovore o izgradnji da uzme procenat za sebe od tog posla javno i plati porez na dobit?

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 16. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Bilja Krstić, muzičarka

Postoji mnogo razloga i načina da podržimo Danas. Jedan je da postanemo članovi Kluba čitalaca Danasa.