U toku je svetska kampanja turizma Srbije na BBC vorldu i Evrosportu, a poluminutni spot koji prikazuje lepote Srbije emitovaće se šest meseci, 600 puta.
To je najveća medijska turistička kampanja dosad, prenosi RTS.
Direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović rekla je da su se kadrovi birali vođeni ciljnom grupom, zatim da promovišu proleće i leto, oslikavaju i gradski odmor, ali i aktivnosti u prirodi, kulturno-istorijske znamenitosti i festivale.
Uporedo sa elektronskom, teče i kampanja turizma Srbije na portalima tih televizijskih mreža, čemu se takođe poklanja velika pažnja jer su istraživanja pokazala da čak 60 odsto stranih gostiju koji dođu u Srbiju, našu zemlju odabrali su na internetu.
Ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim LJajić navodi da sada sarađuju i sa Travel čenelom:
„Očekujem i tu da se Srbija promoviše na najbolji mogući način. Tako ćemo biti daleko vidljivija turistička destinacija nego što je to dosada bio slučaj“.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.