Hotelska ponuda na planinama Srbije je sve raznovrsnija i kvalitetnija, ulaže se u kapacitete, ali joj nedostaju dobar marketing i planovi, ocenio je Goran Petković, državni sekretar za turizam na otvaranju renoviranog hotela Mona na Zlatiboru. On je dodao da je prosečna posećenost hotela na planinama svega 15 odsto i da bi na popularizaciji ponude trebalo da zajedno rade država i turistički radnici.


– Ono sto je kompanija Mona uradila ovde na Zlatiboru jeste što je srpskom turizmu najpotrebnije, a to je profesionalno investiranje, bazirano na biznis planovima i dobroj dokumentaciji koja može da prođe kreditne odbore i koja kasnije može da posluži kao osnova za dobro vođenje posla. U poslednjih deset godina, od kako Mona vodi ovaj hotel, značajno je održana turistička ponuda Zlatibora. Sa popunjenošću kapaciteta od 74 odsto, Mona je školski primer kako bi to trebalo da se radi da bi se opstalo na tržištu – istakao je Petković i dodao da će država dati podršku takvim projektima, ali da tek treba videti na koji način.

Državni sekretar je rekao da na Zlatibor najviše dolaze domaći turisti, a da su stranci uglavnom iz zemalja regiona. Prema njegovim rečima, posećenost stranih turista srpskim planinama je oko pet odsto, a cilj je da se taj procenat uveća, kao i da se Zlatibor učini privlačnim tokom cele godine. On je napomenuo da se ove sezone očekuje veći broj posetilaca iz Rusije.

Hotel Zlatibor je u vlasništvu kompanije Mona od 2005, kada je privatizovan i od tada je u njega uloženo 12 miliona evra. Ovo je drugo renoviranje, a u dogradnju novih 3.000 metara kvadratnih uloženo je još četiri miliona evra. Kako navodi Đorđe Momirović, vlasnik i generalni direktor Mone, od običnog odmarališta Mona Zlatibor prerastao je u hotel sa četiri zvezdice i 95 zaposlenih.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari