Postavljanje 1.636 rampi na prugama koštalo bi kao jedan nacionalni stadion

Srbija novac za obezbeđivanje železničkih prelaza najčešće daje posle teških saobraćajnih nesreća

Ostavite komentar


    1. Od deset obecanih stadiona,oduzmeno jedan i to je prema matematici Ministra MUP-a,devet stadiona,sto je pak rizik po nas gastarbajterski fudbal.verovatno je i komisija sa fotografije,u dilemi,da ne ostanemo bez publike na stadionima,koje ce brojati neka novo-formirana komisija…?

    2. Od deset obecanih stadiona,oduzmemo jedan i to je prema matematici Ministra MUP-a,devet stadiona,sto je pak rizik po nas gastarbajterski fudbal.verovatno je i komisija sa fotografije,u dilemi,da ne ostanemo bez publike na stadionima,koje ce brojati neka novo-formirana komisija…?

    3. Hajde da pokušam ponovo. Kakve veze ima gradnja stadiona sa pružim prelazima i rampama? Jedino ako nije predlog nas i četri susedne država za organizovanje evropskog i svetskog prvenstva u fudbalu. Možda ste mi odbili moj prethodni komentar na ovu temu što sam „Natuknuo“ Ko su bili protivnici izmeštanja Železničke pruge i Železničke Stanice iz centra Beograda i Niša.
      Jedino rešenje su nadvožnjaci i tuneli kao što su pasarele iznad pruge za pešake. Pre mnogo godina je moja velika prijateljica iz Vrbe kraj Kraljeva poginula na Božić prelazeći prugu na prelazu bez rampe zato što je bila gusta magla i nije se čuo ni video voz.

  1. 200.000 evra za pruzni prelaz?! Za te pare mogu da ga obezbedjuju industrijski roboti najnovije generacije sa sve disko kuglom.

    Neka novinari provere sta je sve u tih 200.000,00 evra, mozda se svi iznenadimo.

  2. “ To znači da je, sudeći po broju od 500 opremljenih prelaza, svaki od njih u proseku dva do tri puta godišnje demoliran, i to uprkos kamerama kojim je većina snabdevena“.
    A, DA LI JE NEKO, U R. SRBIJI, KAŽNJEN I OBAVEZAN, DA PLATI UČINJENU ŠTETU!!!???
    „MOLIĆU FINO“!
    OBJAVITE!
    Pozdrav iz Banata!

    1. Ne na 99 mestu- već na 999 mestu, od ranpi nema tako dobrih provizija kao od stadiona.Neka raspišu referendum ako imaju m… pa videće koliko ih ljudi podrżavaju za izgradnju tog nac.stadion, na silu hoće da nas ubede- narede da zavolimo fudbal, kao da drugi spirtovi ne postoje u ovoj zemlji.Fudbal i rezultati koje su oni ostvarili su nacionalna sramota, možda zato „pojedini“ sa dve leve noge misle da im treba pokloniti nacionalni stadion, verovatno zbog rimovanja.

  3. Složio bih se sa prethodnim komentatorom. Nažalost ljudi ovde nemaju blage veze sa realnim životom, ne znaju kako radi bojler, to im je nuklearna fizika. Ko je ikad video neku rampu na prelazu i prateću infrastrukturu zna da to ne može da košta ni 15-20 000 a kamoli 150-200 000 evra. A kad bi nekim čudom novinari malo potražio po internetu videli bi da na našem tržištu može da se kupi rampa duga šest metara, sa električnim napajanjem, za manje od 2000 evra. Ali koga briga za bilo šta.

    1. Neznanje zaista daje za pravo Vašem komentaru da parking rampa obezbeđuje pružni prelaz!!!! Ko bar malo poznaje materiju zna da je 100 do 200 hiljada prevelika cifra ali parking rampa nema smisla.

  4. Zakaonodavac misli, sud sudi a uprava dela. Kada bi u Srbiji svi radili svoj posao prema profesiji za koju su osposobljeni, tragedije bi bile u statističkoj grešci. Na žalost, uporno se forsiraju kadrovi koje jedino zanima uhlebljenje, dok im je savesnost na zadnjem mestu. Mi kao društvo ne poštujemo princip zakonitosti. Hajde neka neko od učesnika u saobraćaju u zapadnim zemljama: Nemačka, Švajcarska itd. prodje pored znaka ,,STOP“, a da se ne zaustavi. Nema šanse da ne bude sankcionisan. Kod nas prolaze pored tog znaka kao da daje prednost. Stajao sam nedavno u naselju Rakovici, i, dok sam čekao prijatelja, primetio sam da od deset vozača, samo jedan vozač staje na znak ,,Stop“Suviše normi u zakonu, daje mogućnost sankcionisanja za sve i svašta, a radnje koje direktno ugrožavaju bezbdnost niko ne sankcionise. Odluke o normama iz aktuelnog zakona, donete su na predlog lica iz kabineta, umesto da je ovo pitanje rešavano u koordinaciji sa operativcima, koji na terenu vide šta se događa. Primarno sankcionisanje, mora da se forsira za radnje u saobraćaju. Zna se kakvi su pružni prelazi i koliko su nebezbedni. Gde je odgovornost upravljača puta, železnice. Pravda neće biti zadovoljena sankcionisanjem samo vozača autobusa.

  5. Zbog čega se još uvek nisu privatizovani fudbalski biznisi klubovi? Pa oni treba da sebi grade stadione a ne da im gradi narod najsiromašnije evroazijske države. Kao da svi samo sanjaju o fudbalu. Nije to južna Amerika ipak iako je standard i niži ipak ljudi ne stavljaju fudbal ispred života. Gde vozovi Gaze autobuse. Gde se za neuspeli pokušaj ubistva ili potpuno uništenje nečijeg doma kažnjava sa 400 evra.

  6. Ponovo zamajavanje ošamućenog i anesteziranog naroda nekim basnoslovnim ciframa da bi se skinula ili prikrila odgovornost za nerad, javašluk i nestručnost. Bilo bi dobro da novinari u skladu sa istraživačkim novinarstvom sagledaju i istraže koliko zaista košta jedna normalna regulacija saobraćaja na putnim prelazima u raznim varijantama (tipa: podvožnjak, nadvožnjak, rampe sa branicima/polubranicima, usporivačima, svetlosno-zvučnom signalizacijom, pokretnim barijerama i sl.) kod nas i u svetu, a u zavisnosti od frenventnosti saobraćaja (železničkog ili automobilskog)? Jer nisu svi prelazi isti (opterećenje saobraćajem) i mogu se regulisati na različite načine što znači da ukupna cena ne može biti ista i generalizovana. Ubeđen sam da su, ovde pomenute cene, veoma mnogo naduvane (zamazivanje očiju) i daleko su od realnih u ukupnom zbiru što je još jedan teški bezobrazluk. Stoji, naime, činjenica da se vozači i drugi pojedinci neodgovorno odnose prema tehnici na prelazima (oštećenja, uništenja, krađe i slično), ali i tu je odgovorna država što oštrije i doslednije ne sankcioniše te pojave, a itekako za to ima resurse koje plaćamo svi mi poreski obveznici. Ne smemo tako lako progutati još jednu, u nizu, laž koja nam se servira.

  7. Moguce da bi kostalo i vise, ali je pitanje sta je prioritet, golovi i medalje ili zivoti gradjana.

  8. ali rampe bi bile raspoređene po nekim nedođijama, a nacionalni stadion, kao i sve ostalo, ide gradu Beogradu. Šta će nama rampe, beograđanima mnogo toga treba, red je da se prvo oni namire.

  9. Pa onda.nemojte da gradite „Nacionalni“ stadion. Prosto i jednostavno.

    Postovanje Redakciji Danasa

  10. Jeste, ali na izgradnji prelaza ne može toliko da se ukrade.. Čemu onda takve investicije?

  11. u zadnje vreme cesto idem relaciju Vrsac Beograd i nazad
    Kod Vladimirovca ima pruzni prelaz sa rampom koja je neosvetljena i cesto lome rampu jer voze brzo i ne vide je
    Mnogo pametnije bi bilo staviti zvucni i svetlosni signal i naravno video nadzor pa ko voli a neki vole treba debelo da plati ako ne plati glavom

  12. Ma bolje je da se saceka da poginu jos ljudi pa onda na tim prelazima da stavljamo. Ionako imamo gradjana viska, jer niko ne napusta ovu zemlju

  13. Koštalo bi manje kada se bahati likovi koji su postavljeni na rukovodeća mesta ne bi ugrađivali 10-20% na svakoj nabavci.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 19. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zdravko Šotra, filmski režiser

Danas čitam danas, Danas sam čitao juče i sutra ću čitati Danas zato što je to sve što nam je ostalo od dnevne štampe.