Potpisan sporazum sa Lufthanzom o obnovi linije Beograd-Priština

Ostavite komentar


    1. Siguran sam da danas u avion ne možete da se ukrcate s članskom kartom biblioteke…

  1. Mnogo smo smešan narod zato što svašta trpimo i dozvoljavamo, a političari su obične psihopate, zrele za lečenje! Sada će Srbija, pored finansiranja arapskog udela u Er Srbiji umesto Etihada, da sufinansira i nemačku kompaniju Eurowings- jer za džabe oni neće leteti tu liniju. Posebno je pitanje, zašto je Lufthansin Germanwing (posle pilota-samoubice koji je srušio Germanwingsov avion deo flote je preimenovan u Evrowings) ukino profitabilnu liniju Štutgart-Beograd a sada hoće da otvore liniju koja, kao i mnoge linije iz Niša, bez sufinansiranja Srbije, neće biti profitabilna! I na kraju ko će leteti tom linijom -Srbi svakako ne masovno ali Šiptari u cilju dodatne invazije na Srbiju? Verovatno. Osim toga ova antisrpska vlada sigurno neće dozvoiti objavljivanje ugovora sa Lufthansom jer bi se videlo ko će taj cirkus da plaća ali i to da mi Kosmet tim činom i u jednom zvaničnom dokumentu priznajemo kao legalnu državu! To je, po meni, još jedan korak AV da srpski narod bude umiren i uspavan ovakvim vrstama anestezije kako bi Vučić najzad ispunio naloge zapada ali i očigledno svoju ličnu želju i posle praktično već priznatog Kosova, to učini i de jure! To potvrđuje i njegova suluda ideja o tzv. „Malom Šengenu“ kao i njegov plan pripajanja dodatnih srpskih teritorija, sve do Vranja, a kasnije verovatno i do Niša i Kraljeva, šiptarskoj državi! Srbi pamet u glavu kod dolazećeg glasanja kome dajete svoje glasove!

      1. @Milivoje Radaković

        Jesi li razmisljao o tome da si nadjes neki zivot? Bilo kakav?

  2. Te takse, sto su kao bajagi bile prepreka takozvanim pregovorima, sad iznenada, kao, neeema veeeze . A kao moralo je da se potpise. Lufthaza je to, Berlin je to, nema zezanja. O, gospodjo Boze !

  3. Laksi promet ljudi i roba, kaze Stoltenberg. Da li su ti ljudi americki vojnici a roba njihova oprema i naoruzanje ?

  4. Pitam se ko od ovoga ima koristi? Albanci sa KiM imaju jer zaokružuju deo svoje suverenosti nad vazdušnim prostprom i mi im to priznajemo. Imaju korist i inostrane avio-kompanije koje lete sa aerodroma Priština na severozapad (Air Serbia ne leti takve linije) jer posle poletanja mogu najkraćim putem da penju prema administrativnoj liniji bez obaveze da penju na jug prema S. Makedoniji pa da tek tada skreću prema svom odredištu u Evropi čime štede gorivo. Šta Srbija dobija? Ništa!!! Priznajemo kosovskim institucijama nadležnost nad suverenitetom vazdušnog prostora, naša avio-kompanije ne drži liniju i nema zaradu (ne znam koga će i Lufthanza da prevozi na letu od pola sata ali nema veze), naša kontrola letenja ne dobija nadležnost da vodi vazdušni saobraćaj iznad KiM, o drugim brzbednosnim rizicima da i ne govorim. Prosto se pitam zašto nam ovo treba? I kako smo ovo ispregovarali sa kosovskim vlastima kad je zvanični stav Srbije da nema pregovora dok se ne ukinu takse? Ili neko laže!

  5. ti nekakav motorni zmaj, niti dvosed, već ozbiljan avion sa nekolicinom putnika, a Nemci ništa ne poklanjaju, javlja mi se da ćemo pored arapa, finansirati i Nemačku avio kompaniju.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 20. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Vidojković, pisac

Danas su jedine normalne dnevne novine u zemlji. Kad bih čitao nešto drugo potpuno bih poludeo.