Potrošači protiv mobilnih operatera

Udruženje potrošača Efektiva utvrdilo devet obmana potrošača

Ostavite komentar


  1. Drzava o tome nebrine. Kad operater naplati vise novca od korisnika, on ce vise i poreza platiti. Pa zasto bi onda drzava ovo regulisala?

  2. Tekst Vam je dobar, ali kome mi potrošači da se žalimo i da li uopšte vredi da se nekome žalimo da se nepravda ispravi? Iz Vašeg teksta to baš nisam zaključila da imamo kome da se žalimo i da će biti rešeno u našu korist.

  3. Rasime, tvoj je zadatak da zastitis gradjane od prevara mobilnih operatera, a ne da pezis pred Vucicem po ceo dan!

  4. A,….. šta radi nadležno ministarstvo po ovim pitanjima, a, svakako i Vlada države kojima smo svi mi (poreski obveznici) poslodavci? Mi ih plaćamo i valjda je normalno da trebaju da nam polažu račune. Iz ovod teksta da se zaključiti, a u praksi je to i praktično vidljivo da oni ne ispunjavaju svoje radne i zakonske obaveze, a ako je to tako onda svima njima trebamo uručiti otkaz pa neka izvole da traže druge poslove. Inače, šta drugo trebamo da radimo? Da ih bezgranično molimo? Jok!! Nema brale, ne radiš svoj posao kako treba, kao i svuda u pristojnom svetu sleduje ti "šut karta". Pa onda vidi šta ćeš! Dokle više po sistemu – "šuti i pati"? Pa oni (i jedni i drugi) nam kožu oguliše i šta, treba da ih milujemo!??

  5. Nisam shvatio kako recimo da zastitim sebe u slucaju jednostranog raskda ugovora, a da pri tome ne platim preostale rate. Na primer. Kod drugog operatera se mogucnost potpisivanja povoljnijeg ugovora….

  6. Vreme je da se reguliše prodaja mobilnih telefona i ponašanje operatora. Smatram da mobilne telefone ne bi trebalo da kupuju maloletna lica već njihovi roditelji. Maloletna deca se ponašaju mobilnim telefonima kao što se ponašaju u javnom saobraćaju – voze se besplatno a koriste mobilne telefone koji su skuplji i od 500 evra pa se događa da često imaju i pšo dva komada a kontrolorima prete ili ih čak tuku što im traže kartu. Sve što dobiju novce od roditelja za prevoz koriste po kafićima a za mobilne kradu….

  7. Koristim usluge MTS-a u oblasti mobilne telefonije i Orion telekom-a u oblasti kucnog interneta. Korisnik sam mobilne telefonije od 1994. a internet usluga oko 10 godina. U ovom tekstu prepoznao sam obe firme i tvrdim da obe firme rade neke od navesedih elemenata. Zaboravili ste kod interneta isporucivanje "brzine" jer su i tu mogucnosti velike. Preko pet godina naplacivana mi je brzina DO 12 Mbs, a isporucivana DO 6 Mbs. Naravno to nikako ne mogu dokazati, pa ispadamo obicni majmuni. Interesantno je da je i brzina interneta u svim paketima navedeno da je "DO", a ne "OD", pri cemu dolnja granica nije navedena. Cista prevara i organizovani kriminal. Bitno je reci razlog sto smo u takvoj situaciji, a on lezi u tome da nam je sama vlada (ne zasluzuje veliko pocetno slovo) duboko kriminalizovana, kao naravno i institucija predsednika, koji u osnovi obmanjuju narod lazima i prevarama, otimacinom i sada vec i terorom preko svojih partijskih batinaskih odreda, preko poverenika ulica i slicno. Sve je to dokaz da nam je i nacija potonula duboko ispod normalnog sveta, da smo jajare i prodane duse. Dok se to ne popravi i dok na mesta gradonacelnika ne budu dolazili ljudi koji prete "vadjenjem grkljana" kao sto je to ucinio nazovi gradonacelnik Subotice Bogdan Laban, nece se promeniti nista.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 2. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Bojana Stefanović, glumica

Ako želite da podržite Danas i da podržite nezavisno novinarstvo u Srbiji, pravi način da to uradite je da se pretplatite i postanete član Kluba čitalaca Danasa.