bela tehnikafoto Aleksandar Veljkovic

Potrošači u Srbiji prošle godine najviše su se žalili na kvalitet tehničke robe, pre svega bele tehnike, kao i mobilnih telefona i obuće, rekla je danas predsednica Centra potrošača Srbije Maja Anokić.

Ona je na panelu „Prava potrošača – dokle smo stigli i čemu stremimo“ istakla da su potrošači podneli između 3.500 i 4.000 žalbi na kvalitet kupljene robe. Navela je da je bila u porastu internet kupovina, posebno u toku pandemije virusa korona, pa je povećan i broj žalbi na robu kupljenu na taj način.

Panel o pravima i zaštiti potrošača organizovala je kompanija Lidl povodom Svetskog dana potrošača.

Pomoćnik ministra unutrašnje i spoljne trgovine Višnja Rakić podsetila je da je novi Zakona o zaštiti potrošača u primeni od decembra 2021. godine, kada je napravljen veliki pomak vansudskom rešavanju potrošačkih sporova.

„U zaštiti potrošača veoma je važna saradnja kupaca, udruženja koja štite njihova prava i trgovcima“, istakla je Rakić.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari